گاف خنده دار مسی در تمرین آرژانتین+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،لیونل مسی ، بازیکن آرژانتینی در تمرین روز چهارشنبه تیم ملی آرژانتین یک هوادار را با رونالدینیو ، هم تیمی سابقش در بارسلونا اشتباه گرفت.  آرژانتین در مقابل هزاران هواداران در استادیوم ایندپندنسیا تمرین کرد ، محل تمرین رونالدینیو در باشگاهش ، اتلتیکو مینیرو. بازیکن تیم ملی آرژانتین پس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،لیونل مسی ، بازیکن آرژانتینی در تمرین روز چهارشنبه تیم ملی آرژانتین یک هوادار را با رونالدینیو ، هم تیمی سابقش در بارسلونا اشتباه گرفت.

 آرژانتین در مقابل هزاران هواداران در استادیوم ایندپندنسیا تمرین کرد ، محل تمرین رونالدینیو در باشگاهش ، اتلتیکو مینیرو. بازیکن تیم ملی آرژانتین پس از دویدن نرم، در حال انجام تمرین تنیس – فوتبال بودند که ده ها هوادار از فنس های دور زمین تمرین بالا آمدند و می خواستند بازیکنان تیم ملی آرژانتین را بغل کنند یا با آنها دست بدهند.

88fd16ebc8df83b5efa506b3dd4d929e_226_187مسئولان امنیتی سعی کردند که بازیکنان آرژانتین را از هواداران دور نگه دارند اما اتفاق جالب وقتی رخ داد که مسی یک هوادار را با رونالدینیو اشتباه گرفت. نام این هوادار رابینسون اولیویرا بود که شباهت زیادی به رونالدینیو دارد. وی گفت:” وقتی مسی مرا دید ، شوکه شد چرا که فکر کرد خود رونالدینیو هستم و به من گفت که نیازی نداشتم تا به زمین بدوم تا او را ببینم.  گفت که ” چرا داری می دوی تا مرا ببینی؟” وقتی با او دست دادم ، به پایش افتادم . خیلی احساسی بود.”

وی افزود:” هدفم این نبود که مسی را سر کار بگذارم. فقط می خواستم دستش را فشار بدهم چرا که این تنها فرصتی بود که می توانستم او را ببینم. بالا رفتن از فنس باعث شد که دستانم زخمی شود اما ارزشش را داشت.”

این هوادار در پاسخ به این پرسش که رونالدینیو را ترجیح می دهد یا مسی ، گفت:” مسلما رونالدینیو!”

بیست چهارده/

Share