کیک تولد وزیر ارتباطات +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  امروز عکسی از کیک تولدش را در شبکه اجتماعی «کلوب» منتشر کرد. کیکی جالب که به شکل نماد اینترنت درآمده است. محمود واعظی در توضیح این عکس نوشته است:«روز تولدمان که می رسد گویی دوباره به هستی و یافتن دنیایی تازه چشم گشوده ایم. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  امروز عکسی از کیک تولدش را در شبکه اجتماعی «کلوب» منتشر کرد. کیکی جالب که به شکل نماد اینترنت درآمده است. محمود واعظی در توضیح این عکس نوشته است:«روز تولدمان که می رسد گویی دوباره به هستی و یافتن دنیایی تازه چشم گشوده ایم. باید چشمهایمان را دوباره به دنیا بگشاییم و دوباره متولد شویم و سعی کنیم بیشتر یاد بگیریم، که آموزش مربوط به سن خاصی نیست. باید از لحظه لحظه عمرمان در جهت تکامل بهره بگیریم.»
355366_315 355365_885
واعظی در ادامه، داستان این کیک را هم این‌طور توضیح داده است:«روز پنج شنبه اول خردادماه همسر و فرزندانم مرا غافلگیر کردند. به مناسبت تولدم یک مراسم کوچک گرفتند که کیک تولد برایم جالب بود. شاید برای شما هم قابل توجه باشد. برای همین عکس کیک را هم به اشتراک گذاشتم.»
/مجله مهر

Share