با حضور استاندار گیلان

آغاز اجرای طرح آب رسانی به ۴۹ روستای بخش اطاقور لنگرود با حضور استاندار گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پروژه تامین آب چشمه «واپه» روستای محروم خرما از توابع اطاقور لنگرود با حضور استاندار گیلان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پروژه تامین آب چشمه «واپه» روستای محروم خرما از توابع اطاقور لنگرود با حضور استاندار گیلان کلنگ‌زنی شد.
با حضور استاندار گیلان ،نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی ،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان جمعی از مردم و مسئولین محلی، در روستای خرما بخش اطاقور لنگرود، عملیات اجرایی مجتمع آب رسانی سردار شهید املاکی آغاز شد .

jpg1343 برای اجرای این طرح که ۹ هزار نفر از اهالی ۴۹ روستای اطاقور از آن بهره مند خواهند شد، در مدت ۱۸ ماه ۵۵ میلیارد ریال هزینه می شود .

دکتر نجفی در این مراسم با بیان اینکه این گیلان از لحاظ حوزه شهری و روستایی با سایر استانها کشور متفاوت است گفت :از زیبایی ها و سرسبزی روستاهای گیلان باید با حفظ محیط زیست در جهت تقویت محیط کسب و کار استفاده کرد .

وی افزود : اگر مسائل زیربنایی و امکانات زندگی در روستاها تقویت شود به همین میزان از مهاجرت شهرها کاسته و اشتغالزایی در روستاها افزایش می یابد .

استاندار گیلان با بیان اینکه این استان در حوزه های آبرسانی روستایی و شهری و ایجاد راه های روستایی از متوسط کشوری عقب است گفت : در تلاش هستیم تا عقب ماندگی هایی که در سال های گذشته ایجاد شده است را جبران کنیم .

در ادامه این مراسم لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز این طرح را از جمله پروژه های خوب این شهرستان دانست و گفت : امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افتتاح این پروژه مهم باشیم .

Share