پروفسور سمیعی نسبت به بهبود آیت‌الله مهدوی کنی چندان امیدوار نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس تیم معالج آیت‌الله مهدوی کنی با اشاره به ورود پروفسور سمیعی به روند درمان رئیس مجلس خبرگان، گفت: پروفسور سمیعی نسبت به بهبود بیماری آیت‌الله مهدوی کنی امیدوار نیست. دکتر صفی  اظهار کرد: وضعیت آیت‌الله مهدوی کنی تغییر خاصی نسبت به روزهای گذشته نداشته است. وی افزود: وضعیت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس تیم معالج آیت‌الله مهدوی کنی با اشاره به ورود پروفسور سمیعی به روند درمان رئیس مجلس خبرگان، گفت: پروفسور سمیعی نسبت به بهبود بیماری آیت‌الله مهدوی کنی امیدوار نیست.

kani3-20دکتر صفی  اظهار کرد: وضعیت آیت‌الله مهدوی کنی تغییر خاصی نسبت به روزهای گذشته نداشته است.

وی افزود: وضعیت قلبی، فشار خون و ضربان قلب ایشان بسیار خوب است اما شرایط نورولوژیک و هوشیاری تغییری نکرده است. باید تا ساعات یا روزهای آینده صبر کرد اما با همه اینها چندان جای امیدواری نیست.

صفی درباره اخبار مربوط به حضور پروفسور سمیعی (یکی از برجسته‌ترین متخصصان مغز و اعصاب) برای معاینه آیت‌الله مهدوی کنی نیز گفت: پروفسور سمیعی برای شرکت در یک کنگره به ایران آمده است و به درخواست اعضای خانواده آیت‌الله مهدوی کنی، برای ملاقات با ایشان به بیمارستان آمدند.

وی ادامه داد: پروفسور سمیعی نیز روند معالجه تیم پزشکی را تأیید و مطلوب ارزیابی کردند. نظر ایشان نیز همین بود که وضعیت آیت‌الله مهدوی کنی خیلی امیدوارکننده نیست.

هشت روز از بستری آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری در بیمارستان می‌گذرد. وی از بعدازظهر چهارشنبه – ۱۴ خرداد – پس از بازگشت از مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در حرم مطهر، دچار عارضه قلبی شد و به بیمارستان بهمن تهران انتقال یافت.

Share