پخش مستقیم بازی های جام جهانی برزیل در پارک فجر لنگرود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،با افتتاح اولین تلویزیون شهری در پارک فجر لنگرود مردم می توانند بازی های جام جهانی برزیل را به طور مستقیم مشاهده کنند. شهرداری لنگرود با همکاری جهاددانشگاهی استان گیلان با اجرای طرح های بزرگ پژوهشی، فرهنگی و آموزشی به مردم شهرستان لنگرود و مسافران و گردشگران خدمات رسانی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،با افتتاح اولین تلویزیون شهری در پارک فجر لنگرود مردم می توانند بازی های جام جهانی برزیل را به طور مستقیم مشاهده کنند.

h765an1xpy4mpq4lsfgl شهرداری لنگرود با همکاری جهاددانشگاهی استان گیلان با اجرای طرح های بزرگ پژوهشی، فرهنگی و آموزشی به مردم شهرستان لنگرود و مسافران و گردشگران خدمات رسانی خواهد کرد.

احداث سینمای عمومی، اجرا و نصب لارج فرمت (تلویزیون بزرگ شهری) و برپایی سالن کنفرانس تابستانی از جمله طرح هایی است که در مرحله اول همکاری این دو نهاد اجرایی خواهد شد. براساس توافق صورت گرفته مابین مهندس جمشید رسایی رئیس جهاددانشگاهی استان گیلان و مهندس رحمان انصاری شهردار لنگرود به مناسبت میلاد ولی عصر (عج) و همزمان با برگزاری رقابت های جام جهانی فوتبال در برزیل سینمای تابستانی در پارک فجر لنگرود با پخش مستقیم دیدار دو تیم ایران و نیجریه در جام جهانی افتتاح خواهد شد.

همچنین براساس توافقات صورت گرفته مابین شهرداری لنگرود و جهاددانشگاهی نصب ۲ تلویزیون بزرگ شهری و احداث یک سالن کنفرانس تابستانی قابلیت پخش و اجرای برنامه های فرهنگی و تفریحی را دارد نیز انجام خواهد شد که با توجه به گردشگرپذیر بودن این منطقه و وجود ظرفیت ها و مواهب طبیعی این طرحها می تواند در رونق اقتصادی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و ایجاد اشتغال منطقه موثر واقع گردد.

 طرح های تحقیقاتی و پروژه های علمی در حوزه مدیریت شهری در آینده براساس توافقات بین طرفین در این شهر اجرا خواهد شد.

ایسنا/

Share