پخش مسابقات لیگ جهانی والیبال با بهترین کیفیت تصویری جهان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرپو،بدون شک این برای نخستین بار است که صدا و سیما مخاطبان خود را هم درک کرده است و برای پخش بازی های تیمی به غیر از فوتبال چنین هزینه ای را پرداخت می کند. الزام فدراسیون جهانی به تیم های شرکت کننده برای پخش مسابقات با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرپو،بدون شک این برای نخستین بار است که صدا و سیما مخاطبان خود را هم درک کرده است و برای پخش بازی های تیمی به غیر از فوتبال چنین هزینه ای را پرداخت می کند.

635354345281428331الزام فدراسیون جهانی به تیم های شرکت کننده برای پخش مسابقات با کیفیت دیجیتال باعث شده تا مسئولان صدا و سیمای ایران هم امکان پخش بازی های لیگ جهانی با کیفیت اچ دی را فراهم کنند.

داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در این مورد می گوید:«مشکلی برای پخش بازی های لیگ جهانی طبق استانداردهای روز دنیا وجود ندارد.صدا و سیما ۱۵ میلیون یورو برای پخش بازی ها با کیفیت HD هزینه کرده است.هر هشت تیمی که در گروه برتر لیگ جهانی حضور دارند باید این امکان را داشته باشند. لازم به ذکر است صدا و سیما برای این پروژه ۶۸ میلیارد تومان خرج کرده است.

این گزارش حاکی است اولین دیدار والیبال ایران در چارچوب لیگ جهانی امشب از ساعت ۲۲/۳۰ با ایتالیا برگزار می شود که این دیدار مستقیما از شبکه ۳ پخش خواهد شد .

Share