همایش تخصصی صنعت بتن در رشت برگزار شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همایش تخصصی صنعت بتن به همت گروه تخصصی عمران سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان ، پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳ با سخنرانی اساتید برجسته این رشته در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  همایش تخصصی صنعت بتن به همت گروه تخصصی عمران سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان ، پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳ با سخنرانی اساتید برجسته این رشته در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد.

در ابتدای این همایش مهندس هادی الماسی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان ، ضمن خوش آمد گویی به اساتید و شرکت کنندگان از برگزاری همایش تخصصی صنعت بتن ابراز خشنودی کرد و افزود : برگزاری چنین همایشی زمینه های بهره مندی از دانش روز در حوزه ی صنعت بتن که پایه و اساس ساخت و ساز و توسعه شهری در دنیاست را فراهم می نماید.
عضو شورای عالی فنی کشور با اشاره به عناوین سخنرانی های این همایش گفت : صنعت ساخت و ساز ایران نیازمند تغییر و تحول به ویژه در بخش خصوصی است که آشنایی با دانش روز و موضوعات نو و بدیع می تواند متخصصین فعال حوزه ساخت و ساز را در رسیدن به این مهم یاری نماید.
در بخش اول همایش تخصصی صنعت بتن دکتر هرمز فامیلی عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران پیرامون موضوع بتن و توسعه پایدار به سخنرانی پرداخت .دکتر علیرضا خالو عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف دومین سخنران این همایش بود که با موضوع بتن الیافی به ایراد سخن پرداخت.91
در بخش دوم همایش نیز دو موضوع تخصصی صنعت بتن ارائه شد. ابتدا دکتر محمد شکرچی زاده رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی و عضو هیات علمی دانشگاه تهران با موضوع بتن خودتراکم سخنرانی جامعی را ارائه نمود . مقاوم سازی سازه های بتن آرمه آخرین بخش از سخنرانی های این همایش بود که توسط دکتر داود مستوفی نژاد عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی اصفهان ارائه و مورد توجه خاص حضار قرار گرفت.
در پایان همایش دکتر علی صدر ممتازی دبیر علمی همایش و استاد رشته عمران دانشگاه گیلان ، ضمن تشکر از ریاست سازمان، هیات مدیره و اعضای گروه تخصصی عمران سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان ، خواهان استمرار برگزاری همایش های این چنینی در استان گیلان شد.
گفتنی است در اختتامیه همایش از دکتر هرمز فامیلی ، دکتر علیرضا خالو ، دکتر محمد شکرچی زاده ، دکتر داود مستوفی نژاد و دکتر علی صدر ممتازی با اهدای لوحی تقدیر و تشکر شد.
شایان ذکر است دکتر هرمز فامیلی عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران و دارای مدرک دکترای مهندسی عمران از دانشگاه بیرمنگهام انگلستان، فوق دکترا در زمینه دوام بتن از دانشگاه پردوی آمریکا است و سابقه ۴۳ سال تدریس در دانشکده های فنی در دانشکده های مختلف ایران را دارد ، وی سه دوره رئیس هیات مدیره انجمن بتن ایران بود و در حال حاضر رئیس موسسه آموزش عالی علاء الدوله سمنانی در گرمسار است.
دکتر علیرضا خالو عضو هیات علمی دانشگاه صنعت شریف در گرایش سازه و زلزله ، استاد نمونه کشور است که جوائز متعددی از جمله جایزه نخبگان علامه طباطبائی را کسب نموده است. وی پایه گذار دوره عمران دانشگاه صنعتی شریف است و بیش از ۴۰۰ مقاله در این زمینه های تخصص خود منتشر کرده است از فعالیت های اجرایی وی می توان به طراحی و اجرای کف قوی دینامیک سازه با ابعاد ۱۱در ۱۶ متر ( بزرگترین در کشور ) و مشاور طراحی سازه و بتن برج میلاد اشاره کرد. وی در حال حاضر هدایت بیش از ۱۵۰ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و ۱۲ دانشجو در مقطع دکترا را بر عهده دارد.
دکتر محمد شکرچی زاده عضو هیات علمی دانشگاه تهران دارای مدرک دکترا سازه و تکنولوژی بتن از انستیتو ملی علوم کاربردی لیون فرانسه است و علاوه بر عضویت در هیات مدیره انجمن بتن ایران ،سرپرستی انستیتو مصالح ساختمان دانشکده فنی دانشگاه تهران را بر عهده دارد. وی در حال حاضر معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس مرکز تحقیقات راه مسکن شهرسازی است و بیش از ۳۰۰ مقاله در زمینه تکنولوژی بتن و ۷ کتاب در این زمینه تالیف و ترجمه نموده است.
دکتر داود مستوفی نژاد دارای مدرک کارشناسی از دانشکده فنی دانشگاه تهران و دکترا از دانشگاه کارلتون ( اوتاوا کانادا) و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی اصفهان است. بیش از ۱۰ عنوان کتاب تالیف نموده است و کتاب سازه های بتن آرمه او در سال ۱۳۸۵ با ۳۵ بار تجدید چاپ عنوان کتاب سال کشوری را کسب نموده است. دکتر مستوفی نژاد بیش از ۱۰۰ مقاله پژوهشی و ISI و نزدیک به ۱۵۰ مقاله در کنفرانس های بین المللی ارائه نموده است.
97 96 95 92 93 94
9
6 7 8 3 4 5 2 1

Share