نمایشگاه صنایع دستی گیلان در منطقه آزاد انزلی برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، برای نخستین بار، همزمان با روزجهانی صنایع دستی، نمایشگاه صنایع دستی استان گیلان از۲۰ لغایت ۲۶ خرداد ماه از سوی این سازمان در محدوده فاز تجارت و گردشگری منطقه برپا می شود. در این نمایشگاه، هنرمندان فعال […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، برای نخستین بار، همزمان با روزجهانی صنایع دستی، نمایشگاه صنایع دستی استان گیلان از۲۰ لغایت ۲۶ خرداد ماه از سوی این سازمان در محدوده فاز تجارت و گردشگری منطقه برپا می شود.

110در این نمایشگاه، هنرمندان فعال در حوزه های مختلف صنایع دستی نقاط مختلف استان گیلان در فضایی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع و در قالب ۳۰ غرفه اقدام به عرضه هنر اصیل استان می نمایند.

بنابراین گزارش حمایت از هنرمندان صنایع دستی گیلان، آشنایی مردم استان و گردشگران با توانمندیها و ظرفیتهای این صنعت در یک فضای نمایشگاهی و گام برداشتن در مسیر تجاری سازی صنایع دستی با هدف افزایش میزان علاقه مردم فعّال در این حوزه، از جمله مهمترین دلایل و اهداف برگزاری نمایشگاه صنایع دستی استان گیلان است.

آموزش دیگر حرفه های صنایع دستی گیلان به فعالین صنایع دستی بومی محدوده منطقه(حصیر بافی) از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه از سوی معاونت فرهنگی هنری اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی می باشد.

آموزش عمومی صنایع دستی از سوی ۴ نفر از هنرمندان حاضر در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان به منظور ایجاد علاقه و آشنایی با پتانسیلهای این صنعت در اقتصاد خانوار از بخشهای جنبی نمایشگاه صنایع دستی استان گیلان در منطقه آزاد انزلی است.

گفتی است نمایشگاه مزبور از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در طبقه همکف مجتمع تجاری ستاره شمال از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی و با همکاری سازمان میراث فرهنگی گردشگری صنایع دستی و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان برگزار می شود.

Share