نقدی:از توبه سران فتنه مایوس شده ایم/محاکمه سران فتنه از مطالبات مردم انقلابی ایران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه از توبه سران فتنه مأیوس هستیم، گفت: محاکمه سران فتنه همچنان از مطالبات نیروهای ارزشی و جانبازان فتنه و مردم انقلابی ایران است و ما منتظریم که این افراد در محاکم قانونی محاکمه شوند. به نقل از پایگاه  بسیج، مناسبت سالروز ولادت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه از توبه سران فتنه مأیوس هستیم، گفت: محاکمه سران فتنه همچنان از مطالبات نیروهای ارزشی و جانبازان فتنه و مردم انقلابی ایران است و ما منتظریم که این افراد در محاکم قانونی محاکمه شوند.

naghdisبه نقل از پایگاه  بسیج، مناسبت سالروز ولادت حضرت قمر بنی هاشم و روز جانباز سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با جمعی از جانبازان دیدار کرد.

در این دیدار که در مقر گردان رزمی امام علی(ع) محله یافت آباد تهران انجام شد، تنی چند از جانبازان دوران دفاع مقدس و همچنین جانبازان مدافع حریم ولایت در جریان فتنه ۸۸ و بسیجیان اعضای شورای گردان حضور داشتند.

سردار نقدی در این جمع صمیمی با تبریک ایام و اعیاد شعبانیه گفت: ما مرهون جانبازانی هستیم که با فدا کردن سلامتی خود همچنان پرچم اسلام را افراشته نگاه داشتند تا بر سر ما سایه بیافکند.

وی با اشاره به اینکه مقام شهدا ممتاز و استثنایی است، در باره فضیلت مقام جانبازان گفت: جانبازان بخشی از فضیلت شهدا را درک می کنند و با صبوری و شکرگزاری این نعمت الهی، حلاوت و شیرینی این مقام را می چشند و دوشادوش آنان همسرانشان نیز در اجر و ثواب جهاد شریکند، چراکه با صبوری و متانت تمام با جانباز درد مداوم و جانکاهی را شریک هستند.

همسران جانبازان قله های عظمت و فضیلت انسانی هستند. زنانی که در تمام جامعه بشری نظیری برای آنها نیست، دختران جوانی که در اوج سرخوشی و جوانی با رزمندگان جانباز قطع نخاعی ازدواج کرده اند و لحظه ای از مراقبت و پرستاری آنان غافل نشده و با اراده و انگیزه بالا همچنان با روی گشاده پذیرای مشکلات هستند. این اسوه های صبر و مقاومت نیز در اجر و ثواب مجاهدت شوهرانشان شریکند و آنها نیز مجاهدان راه خدا هستند.

سردار نقدی با تأکید بر اینکه ضریب امنیت در کشور ایران بسیار بالاست گفت: کشوری که با داشتن چنین دشمنان قدرتمند و قسم خورده که تمام توان خود را برای آسیب زدن به آن بکار بسته اند از نعمت امنیت بالا برخوردار است که این مرهون تلاش امثال شما جانبازان است. کشورهای دیگری که امن هستند یا دشمن ندارند و یا دشمنانشان به قدرت دشمنان ایران نیستند.

وی با اشاره به جریان فتنه ۸۸ این برهه از انقلاب را بسیار مهم و سخت دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس دشمن بعثی رودررو و در مقابل ما صف کشید و چشم در چشم رزمندگان می جنگید، اما در فتنه همچنان که از نامش بر می آید دشمن در لباس مردم عامی و در پشت و سر و جنب و مقابل انقلاب حاضر بود و ناجوانمردانه با حمله به مساجد، پایگاه های بسیج، حسینیه ها و در روز عاشورا به دسته های عزاداری عده زیادی از جوانان مخلص و ارزشی ما را مورد حمله قرار داد و سلامتی را از آنها گرفت. جانبازان فتنه بسیار مظلوم واقع شده اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فریب خورده بودن بسیاری از تعدی کنندگان و مهاجمان ادامه داد: سران فتنه نه تنها مدیون امام، شهدا، انقلاب اسلامی، ملت ایران و به خصوص شهدا و جانبازان فتنه هستند بلکه حتی مدیون کشتگان و مجروحین آشوبگر فتنه هم هستند، چرا که با شعارهای دروغین این افراد را فریب دادند و با تحریک احساسات، آنها را به مقابله با نظام واداشتند.

وی با اشاره به اینکه از توبه سران فتنه مأیوس هستیم، ادامه داد: گرچه این افراد همچنان توبه نکرده اند و از اینکه توفیق توبه راستین نیز نصیب آنها شود مأیوس هستیم، اما از خدا می خواهیم تا همه گمراهان را هدایت کند.

سردار نقدی در انتها گفت: محاکمه سران فتنه همچنان از مطالبات نیروهای ارزشی و جانبازان فتنه و مردم انقلابی ایران است و ما منتظریم که این افراد در محاکم قانونی محاکمه شوند. گرچه قبل از هرمحاکمه ای نفرت و انزجار شدید مردم از سران فتنه، به نوعی عذاب الهی است.

قبل از سخنرانی سردار نقدی ابتدا بسیجی رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس برادر شکوری که در عملیات های متعددی از ابتدای دوران دفاع مقدس حضور پیدا کرده و در عملیات های کربلای ۵ بیت المقدس ۱۰ و مهران توفیق جانبازی در راه دفاع از آرمان های مقدس اسلام و انقلاب را داشته است، درباره مرارت های مجروحیت های خود گفت: جانبازی مدال افتخار و توفیق الهی بوده است که به خواست خدا نصیب من شده و مایه مباهات است که تحمل صبورانه این دردها فرصت چشیدن لذت کار در راه خدا را چندین برابر می کند.

وی با اشاره به جریانات فتنه سال ۸۸ ادامه داد: ما همچنان که در دوران دفاع مقدس میدان را برای تاخت و تاز دشمن خالی نگذاشتیم و مردانه پای آرمان هایمان ایستادگی کردیم، در فتنه ۸۸ نیز برای دفاع از حریم مقدس ولایت و اطاعت امر ولی زمانمان وارد میدان شدیم. آن لحظه که در محاصره فتنه گران و محاربان نظام زیر مشت و لگد بودم، دوباره لذت و حلاوت مجروحیت و زخم های دوران دفاع مقدس برایم تکرار شد.

وی تأکید کرد همچنان هوشیار و آماده در راه دفاع از آرمان های والای اسلام و انقلاب در میدان است و برای دفاع از ولایت تا آخرین قطره خون خواهد ایستاد.

بسیجی رزمنده جانباز دوران دفاع مقدس و همچنین فتنه سال ۸۸ برادر رضا دست داده نیز جانبازی را برای خود عرصه ای برای امتحان الهی دانست و همچنین فرصتی برای تقرب به معبود.

Share