روحانی در نشست با رقبای انتخاباتی‌اش عنوان کرد

این دیدار برای نشان دادن همدلی و وحدت برای پیگیری منافع ملی بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ظهر امروز نشست رئیس‌جمهور با کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در سال گذشته رقیب وی در این عرصه بودند، در ساختمان قرمز نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،نشست رئیس‌جمهور با کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در سال گذشته رقیب وی در این عرصه بودند، در ساختمان قرمز نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

namzadhaرییس جمهور بعد از گرفتن عکس یادگاری با شش تن از رقبای انتخاباتی‌اش در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و بدرقه آنان در جمع خبرنگاران، این دیدار را بسیار خوب و سمبلیک برای نشان دادن وحدت و همدلی و سودمند برای منافع ملی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حین روحانی با اشاره به فرا رسیدن اولین سالگرد حماسه ۲۴ خرداد گفت: در ۲۴ خرداد سال گذشته شاهد برگزاری انتخاباتی بسیار مهم و شکوهمند بودیم و به تعبیر مقام معظم رهبری، مردم در این انتخابات حماسه سیاسی آفریدند و در واقع با حضور باشکوه خود در انتخابات به تمام بیگانگان که امید بسته بودند که ملت ایران از نظام و انتخابات و صندوق‌های رای ناامید و دلسرد شوند، پاسخ قاطعی دادند. مردم در این انتخابات نقش اول داشتند و مقام معظم رهبری با رهنمودهای خود نقش فوق‌العاده‌ای را در این ارتباط داشتند.

وی با بیان این‌که کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نیز نقش مهمی در تحقق حماسه سیاسی داشتند، تصریح کرد: سخنرانی کاندیداها و مناظره‌های آنان توانست شور و هیجان انتخاباتی در بین مردم ایجاد کند.

روحانی گفت: امروز روز جشن است. روز پیروزی ملت ایران و مسیری است که رهبری مشخص کرده است.

رییس جمهور تاکید کرد: در این پیروزی همه ملت ایران سهیم هستند و کاندیداهای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری سهم بالایی دارند.

وی با بیان این‌که در اولین سالگرد انتخابات ریاست جمهوری با برگزاری این نشست، بار دیگر کنار همدیگر بودیم و توانستیم همدیگر را ببینیم و اگر روزی با یکدیگر رقابت می‌کردیم، امروز در کنار هم برای ملت و اهداف ملی هستیم، گفت: ما امروز همه هدف واحدی را دنبال می‌کنیم.

روحانی افزود: این نشست در واقع فرصتی بود که دوستان نقطه نظراتی را که در مورد مسائل کشور دارند، بیان کنند و دوستان نقطه نظرات را بیان کردند و مشورت صورت گرفت. البته ما بسیاری از دوستان را در جاهای مختلف از جمله مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای عالی امنیت ملی و شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌بینیم و از نظرات آنها استفاده می‌کنیم.

رییس جمهور ادامه داد: این نشست حضوری بسیار خوب و سمبلیک بود برای نشان دادن همدلی و وحدت برای پیگیری منافع ملی.

در این نشست، تمام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به جز علی اکبر ولایتی حضور داشتند.

ایسنا/

Share