در سالن اجتماعات شهید انصاری

نشست اعضای شورای مرکزی مجمع توسعه ی گیلان با استاندار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ؛ در این نشست صمیمی که صبح امروز در سالن اجتماعات شهید انصاری برگزار شد دکتر نجفی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید روش اعتدالی را برای اداره ی کشور برگزیده است گفت : بنده به هر اندیشه و تفکر سیاسی که به توسعه ی گیلان بیاندیشد علاقه مند هستم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ؛ در این نشست صمیمی که صبح امروز در سالن اجتماعات شهید انصاری برگزار شد دکتر نجفی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید روش اعتدالی را برای اداره ی کشور برگزیده است گفت : بنده به هر اندیشه و تفکر سیاسی که به توسعه ی گیلان بیاندیشد علاقه مند هستم .
وی افزود : افراد بیشماری در جای جای گیلان و کشور وجود دارند که قلبشان برای گیلان و گیلانی می طلبد از اینرو هنرما باید استفاده از ظرفیت های این افراد در جهت تقویت بیش از پیش گیلان و توسعه ی استان باشد .
دکتر نجفی با اشاره به تشکیل مجامع مختلف با اسامی متفاوت با هدف کمک به پیشرفت و توسعه ی گیلان تشکیل شده است گفت : باید فضایی فراهم شود تا این اندیشه ها فارغ از گرایشهای سیاسی در جهت توسعه ی استان عملیاتی گردند .

دکتر نجفی نقش دانشگاه ها را در این زمینه مهم توصیف کرد و افزود : انتظارما از دانشگاه ها بویژه دانشگاه گیلان این است که در در مسیر توسعه ی استان در جذب شرکتهای دانش بنیان قوی تر عمل کند .
حجت الاسلام والمسلمین حائری فومنی رئیس مجمع توسعه ی گیلان نیز در این نشست که هریک از اعضا به بیان نقطه نظرات خود پرداختندبا تحسین از راهبرد اعتدالی دولت تأکید کرد : این مجمع با حضور افراد باگرایشهای مختلف به دنبال ایجاد همیاری و همگرایی بیشتر برای توسعه گیلان است .
211

Share