ندیمی :بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های ملی و استانی در گیلان اختصاص یافته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه ۱۰۴ میلیارد تومان میزان اعتباری است که باید بین شهرستان‌های استان توزیع شود، گفت: بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های ملی و استانی در گیلان اختصاص یافته است. ایرج ندیمی  اظهار کرد: طی نشست اخیر نمایندگان استان با استاندار تصمیم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه ۱۰۴ میلیارد تومان میزان اعتباری است که باید بین شهرستان‌های استان توزیع شود، گفت: بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های ملی و استانی در گیلان اختصاص یافته است.

nadimi6_thumایرج ندیمی  اظهار کرد: طی نشست اخیر نمایندگان استان با استاندار تصمیم بر این شد که پروژه‌های فعلی استان نظیر راه آهن، آزادراه و مناطق آزاد که در سطح ملی هستند، به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه ۱۰۴ میلیارد تومان میزان اعتباری است که باید بین شهرستان‌های استان توزیع شود، افزود:در شهرستان‌ها نیز پروژه‌های کوچک که رضایت مردمی را در پی دارد باید از محل ماده ۱۸۰ انجام شود و به اتمام برسد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه استاندار گیلان به فکر کارهای جدید در استان است، گفت: استاندار به فکر راه‌اندازی راه‌آهن از رشت به ساری است که با همکاری استانداری‌های مربوطه انجام می‌گیرد؛همچنین ادامه پروژه راه‌آهن انزلی به آستارا که اخیرا مورد تایید رئیس‌جمهور قرار گرفته و مصوبه هیأت وزیران به مجلس است؛ سرمایه‌گذاری در دو منطقه ویژه اقتصادی و صنعتی آستارا و لاهیجان از جمله دیگر پروژه‌های عمرانی استان است.

ندیمی ادامه داد: عمده تلاش استاندار گیلان و معاونین عمرانی و برنامه‌ریزی استانداری و نمایندگان استان، از بین ۲۴۸ طرحی که باید به اتمام برسد، اولویت با اتمام پروژه‌های در دست اجراست، همچنین اتمام پروژه‌های کوچک نظیر آب و راه روستایی که می‌تواند از محل پروژه‌های استانی تامین شود و سپس آغاز پروژه‌های جدیدی که می‌تواند در حوزه اقتصاد استان مطرح باشد، از اولویت‌هاست.

ایسنا/

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share