معاون امورمجلس ،حقوقی و استانهای وزارت ارشاد

نخواهیم گذاشت مدیران افراطی فرهنگ را بازیچه ی خودقرار دهند

اختصاص پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نوش آبادی به کارگیری همه ی استعدادها به دور از هرگونه گرایشات سیاسی و جناحی را وظیفه ارشاد دانست و گفت:هنر متعلق به همه است و با کسانی که در بزرگ کردن یک جناح عمل کنند برخورد خواهد شد.

اختصاص پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان  با حضور با حضور احمدی پور معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان , دکتر حسین نوش آبادی معاون امورمجلس ،حقوقی و استانهای وزارت ارشاد و دکتر محمدمهدی احمدی مدیرکل استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین اهالی فرهنگ و رسانه برگزار شد.

PIC (15)به گزارش خبرنگار دیارمیرزا دکتر حسین نوش آبادی استان گیلان را سرشار از وجود انسان های بزرگ ،تاریخ ساز و تمدن ساز در عرصه های ملی ،اجتماعی و فرهنگی عنوان کرد و افزود:وجود  میرزا کوچک جنگلی در عرصه های مبارزه با انقلاب گری که در عصر خود الگوی شجاعت و مبارزه بود،دکترمحمد معین در عرصه علم و ادبیات که چهره ملی و بین الملی است ،ایت الله بهجت در عرصه علم و فقاهت و عرفان ،در حوزه علم و دانش و پزشکی پرفسور سمیعی ،در عرصه هنری اکبر راد ،در حوزه نقاشی جلیل ضایعی پور ،در ریاضی وستاره شناسی کوشیار گیلانی و در حوزه عرصه طنز هنری مرحوم صابری وجود دارد.

معاون امورمجلس وزارت ارشاد جایگاه هنرمند را از نگاه مقام معظم رهبری بسیار والا دانست و اظهار داشت:رهبر فرزانه ی انقلاب یک شخصیت بزرگ هنری هستند و در بخش های ریز هنری چون موسیقی نیز ایشان صاحب نظر هستند و نگاه رهبری در طول انقلاب خود مبرهن این امر است.
وی در ادامه افزود:از دید رهبر فرزانه ی انقلاب  فرهنگ و هنر بهترین ابزار برای مبارزه با مافیای رسانه ایدنیاست و در برابر هجوم نرم اطلاعاتی و در برابر عظیم تریم رسانه ها و شبکه های اجتماعی باید به فرهنگ اصیل ایرانی پناه ببریم.
معاون امورمجلس وزارت ارشاد توصیه های رهبر انقلاب در حوزه ی موسیقی را کمتر از اقتصاد نداست و گفت:هبر انقلاب در خصوص موسیقی دیدگاه روشنی دارند.و از همه ی مردم خواست که کتاب منشور هنر و موسیقی رهبر انقلاب را مطالعه نمایند.

حسین نوش آبادی با تشکر از اسماعیل پور مدیرکل پیشین ارشاد گیلان اظهار داشت:هرچند آقای اسماعیل پور می دانست تغییر می کند اما تا آخرین لحظات با حساسیت و توجه زیاد به مسئولیت خود عمل نمود.و در طول خدمت خود اقدامات مناسبی در بخش های زیربنایی,توسعه مطبوعات انجام داد.
معاون امورمجلس ،حقوقی و استانهای وزارت ارشاد با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد کار خود را با توجه به منویات مقام معظم رهبری در حوزه های دینی و هنری به پیش می برد افزود:بنابراین همه باید با یک نگاه جهادگونه و عزم ملی خود را مسلتزم حرکت در چهارچوب منویات مقام معظم رهبری که همان آرمان های امام راحل است بدانیم.
این مسئول به کارگیری همه ی استعدادها به دور از هرگونه گرایشات سیاسی و جناحی را وظیفه ارشاد دانست و گفت:هنر متعلق به همه است و با کسانی که در بزرگ کردن یک جناح عمل کنند برخورد خواهد شد و مسئولان ارشاد نخواهند گذاشت مدیران افراطی و متعصب در حوزه ی سیاسی و جناحی , فرهنگ و هنر را بازیچه ی خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا حسین نوش آبادی در پایان اظهار داشت:هنر یک مدیر در جامعه یاسلامی بهره مندی ازهمه ی  استعدادها برای توسعه ان منطقه خواهد بود.

Share