با حضور امام جمعه بندرعباس

نخستین یادواره شهدای حفاظت اطلاعات سپاه قدس گیلان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نخستین یادواره هشت شهید حفاظت اطلاعات سپاه قدس گیلان با حضور آیت ‌الله ” غلامعلی نعیم‌آبادی ” امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در مهدیه رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نخستین یادواره هشت شهید حفاظت اطلاعات سپاه قدس گیلان با حضور آیت ‌الله ” غلامعلی نعیم‌آبادی ” امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در مهدیه رشت برگزار شد.

IMG20251091 نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان شامگاه چهارشنبه در این مراسم گفت: یادواره شهدا راه ماندگاری فرهنگ شهادت است.

آیت ‌الله غلامعلی نعیم‌ آبادی احیای نام و راه شهدا را مهمترین رسالت در برابر آنان دانست و افزود: هر چند شهدا نیز دلبسته زندگی، خانواده و فرزندان خود بودند اما با یک منطق عقلانی، شهادت را انتخاب و به هدف عاشقانه خود رسیدند.

وی همچنین ” وصیت نامه شهدا ” را  ” افتخار نامه ” توصیف کرد و  اظهارداشت: عمل به این افتخار نامه ها موجب عظمت ملت ایران می شود.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه راه، آرمان و هدف شهدا باید هدف همگانی برای تمامی اقشار جامعه باشد، گفت: انتقال فرهنگ شهادت و ولایت مداری به نسل جوان باعث پایداری و ماندگاری و استحکام نظام خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در ادامه اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری را تنها گزینه کسب عزت مردم ایران معرفی کرد.

وی افزود:  ایران اسلامی امروز در سایه خون با برکت شهدا به عنوان یکی از امن ترین و با اقتدار ترین کشورها در دنیا تبدیل شده است.

نعیم آبادی در نخستین یادواره هشت شهید حفاظت اطلاعات سپاه قدس گیلان در رشت اظهارداشت: شهدای انقلاب اسلامی ایران با عقلانیت در راه اسلام و انقلاب شهید شدند تا اسلام و انقلاب زنده بمانند.

وی تاکید کرد: جوانان باید از رشادت ها و ایثارگری های شهیدان الگو گرفته و با سرمشق قرار دادن راه این عزیزان زمینه رشد و پیشرفت کشور را بیش از پیش فراهم کنند.

امام جمعه بندر عباس از ولایت فقیه به عنوان یک اصل مترقی و استمرار دهنده حرکت انبیا ( ع ) یاد کرد و افزود: ولایت فقیه یک اصل مهم در نظام جمهوری اسلامی است که کشور را از گزند توطئه های دشمنان بیمه خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ولایت فقیه در جامعه اظهارداشت: ولایت فقیه ستون اصلی حکومت اسلامی است.

 نخستین یادواره هشت شهید حفاظت اطلاعات سپاه قدس گیلان با هدف ترویج فرهنگ شهید و شهادت در استان برگزار شد./مهر

Share