معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان

مفقودی دختربچه انزلیچی حرکتی امنیتی محسوب نمی شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون استاندار گیلان به مفقود شدن دختربچه ای در شهرستان ساحلی انزلی اشاره و خاطرنشان کرد: تمامی نهادها و دستگاه های مسوول در این زمینه فعال شده اند و اهتمامی ویژه برای پیداشدن این دختربچه دارند و این موضوع، به هیچ وجه حرکتی امنیتی محسوب نمی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: گیلان به لحاظ برخورداری از شاخص های امنیتی، از استان های برتر کشور است.

Ahmadipoorˈمحمد احمدی پورˈ روز سه شنبه در نشستی با مدیران خبرگزاری های استان گیلان با بیان این مطلب افزود: سطح فرهنگ و ارتباطات مردم گیلان نیز در مقایسه با دیگر استان ها، بیشتر است و اوضاع سیاسی استان، اوضاعی آرام به سمت کار ، فعالیت و تلاش است.

وی با اشاره به اهتمام مدیریت جدید استان بر اشتغال زایی و توجه به توسعه اظهار کرد: شیوه ای در پیش گرفته ایم که با تعامل چند سویه، امور را به پیش ببریم بر این اساس، موضوعی به نام قطع ارتباط با افراد و جریان های سیاسی در دوره جدید مدیریتی در گیلان وجود ندارد.

احمدی پور رویکرد نظری را در چارچوب ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه عنوان و اضافه کرد: در چارچوب اجرایی نیز همچون انتخاب مدیران، رویکردمان مبتنی بر نگاه دولت تدبیر و امید است.

وی ادامه داد: استاندار گیلان به عنوان نماینده عالی دولت در استان و عالی ترین مقام اجرایی نیز رویکردی با محوریت تحول و توسعه دارد.

احمدی پور با بیان اینکه در بخش فرهنگی مشکل امنیتی نداریم، گفت: ممکن است در این بخش مسائلی وجود داشته باشد اما جنس این موضوعات، بحران هایی نیست که ربطی به مشکلات امنیتی داشته باشد.

معاون استاندار گیلان به مفقود شدن دختربچه ای در شهرستان ساحلی انزلی اشاره و خاطرنشان کرد: تمامی نهادها و دستگاه های مسوول در این زمینه فعال شده اند و اهتمامی ویژه برای پیداشدن این دختربچه دارند و این موضوع، به هیچ وجه حرکتی امنیتی محسوب نمی شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۲ از سوی رهبر معظم انقلاب به نام حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی گفت: رهبری فرزانه انقلاب، از بیان هر کلمه ای، هدفی خاص دارند و موضوعی را دنبال می کنند.

احمدی پور افزود: با تدبیر رهبری، حماسه سیاسی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به وقوع پیوست و دولت تدبیر و امید نیز تمامی تلاش خود را بر تحقق حماسه اقتصادی متمرکز کرده است.

وی بیان واژه حماسه از سوی رهبری معظم انقلاب را به معنای وجود پاره ای مشکلات در دو حوزه سیاسی و اقتصادی عنوان و اظهار کرد: باید بکوشیم به فرمایشات رهبری جامه عمل بپوشانیم.

معاون استاندار گیلان در ادامه سخنانش؛ به برگزاری مراسم سالگرد حضور حماسی مردم در ۲۴ خرداد و خلق حماسه سیاسی در سراسر کشور اشاره و بیان کرد: این مراسم در استان گیلان با محوریت مردمی بودن، برگزار شد و خود مردم نیز در این مراسم حضور داشته و از برگزاری آن استقبال کردند.

وی افزود: در این میان، افراد و جریان های وجود دارند که به دنبال افراط و تفریط هستند و مسائلی حاشیه ای را مطرح می کنند.

احمدی پور با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به موضوع اعتدال و میانه روی گفت: اصلی ترین هدف ما این است که استان؛ در فضای آرامش، کار و فعالیت باشد.

وی با اشاره به مشارکت سه گروه در برگزاری جلسه روز جمعه گفت: تدبیر مجموعه بر این بود که امنیت فضای بیرونی این نشست توسط نیروی انتظامی و نظم داخل جلسه از سوی انتظامات گروه های تشکیل دهنده جلسه تامین شود.

معاون استاندار گیلان حضور دکتر محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی رییس جمهوری در این مراسم را یکی از نقاط قوت نشست یادشده ذکر و اضافه کرد: مراجعه برخی شهروندان به ایشان، از یکسو به سبب مشی و منش مردمی وی و از سوی دیگر به منظور طرح مشکلاتشان و اقدام معاون رییس جمهوری برای برطرف شدن آن بوده است.

احمدی پور با انتقاد از مطرح شدن برخی مسائل حاشیه ای و فرعی در فضای مجازی یادآور شد: گویا برخی جریانات علاقمند بودند که مسائلی در این جلسه رخ دهد حال اینکه اصلا مشکلی اساسی در حین برپایی این نشست بوجود نیامد.

وی با اشاره به برگزاری همایش هایی به مناسبت گرامیداشت اولین سالروز خلق حماسه سیاسی توسط مردم در انتخابات در تمامی شهرهای استان ادامه داد: این جلسات با آرامش کامل برگزار شده است و حرکتی که دور از شأن و مناسبات سیاسی باشد، رخ نداده و حتی افرادی با گرایش های سیاسی متفاوت نیز در این همایش ها شرکت کرده اند.

وی خواستار ایجاد همدلی و وفاق بین گروه های سیاسی به منظور فعالیت، کار و تلاش برای توسعه و آبادانی استان شد و گفت: اهتمام مجموعه مدیریتی جدید در گیلان بر این است که مشکلاتی چون بیکاری را رفع و زمینه توسعه و آبادانی استان را فراهم آورند./ایرنا

Share