معرفی میز هوشمند لمسی، ساخته دانشجویان ایرانی + تصاویر

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،هسته اصلی مجموعه دانش بنیان اسپین از سال ۸۶ و با ثبت اولین اختراع آغاز به کار کرد و پس از آن با تکمیل گروهی متشکل از نخبگان جوان دانشگاهی به فعالیت های خود ادامه داد. از جمله فعالیت های صورت گرفته توسط گروه می توان به ثبت ۴۳ […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،هسته اصلی مجموعه دانش بنیان اسپین از سال ۸۶ و با ثبت اولین اختراع آغاز به کار کرد و پس از آن با تکمیل گروهی متشکل از نخبگان جوان دانشگاهی به فعالیت های خود ادامه داد.

از جمله فعالیت های صورت گرفته توسط گروه می توان به ثبت ۴۳ اختراع و نخستین میز هوشمند تعاملی و همچنین طراحی و اجرای نخستین کافی شاپ هوشمند و دیجیتالی در سطح خاورمیانه (نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال) در سال های ۹۰-۹۲ اشاره کرد.

کسب عناوین علمی مختلف همچون برگزیده جشنواره نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال، مسابقات ملی بازی های رایانه ای و دیگر مسابقات و جشنواره های معتبر ملی و بین المللی، کسب مدارک بین المللی در زمینه کامپیوتر و فناوری اطلاعات در سطح بین المللی، شرکت در ۴ دوره از نمایشگاه های بین المللی قران با هدف اشاعه دین به وسیله تکنولوژی روز دنیا بخش دیگری از فعالیت های صورت گرفته در سال های اخیر  است که  توسط این مجموعه تحقق یافته است.

2273254_763

معرفی میز هوشمند اسپین
به گفته احسان خزائی مدیر پروژه نخستین میز هوشمند ایرانی، طراحی و ساخت نمونه اولیه این میز با هزینه ای بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال در سال ۱۳۹۱ و با هزینه شخصی توسط دانشجویان و نخبگان کشور در مجموعه اسپین طراحی و ساخته شد.
2272674_827

این میز هوشمند دارای رابط کاربری منحصر به فرد و تکنولوژی بومی سازی شده صفحات لمسی IR است که امکانات مختلفی از جمله نرم افزار ارائه مطلب برای مدارس، دانشگاه ها و شرکت ها، سیستم سفارش گیری در کافی شاپ ها و فست فود ها، روزنامه خوان و خبر خوان، نرم افزار گردشگری و مکان یاب هوشمند، ارائه فایل‌ها و نقشه‌های دو بعدی و سه بعدی محصولات، دانشنامه قرآنی و نرم‌افزار ختم قران و … است.2272665_305

2273258_770

 

 

 

 

2273253_937

از دیگر ویژگی‌های این میز هوشمند می‌توان به قابلیت تغیییر زاویه  نمایشگر برای کاربری‌های مختلف و تعمیر کم هزینه صفحات لمسی نسبت به گوشی‌های تلفن همراه و تبلت اشاره کرد. شایان ذکر است جدیدترین نمونه‌های طراحی شده از این میزهای هوشمند در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران رونمایی خواهد شد.

2273257_598 2273255_894

باشگاه خبرنگاران/

Share