معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان رودسر معارفه شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ˈیونس رنجکشˈ روز یکشنبه در مراسم معارفه معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری رودسر با بیان اینکه در راستای اجرا و تحقق طرح های عمرانی باید پیوست های فرهنگی و اجتماعی نیز لحاظ شود، افزود: نگاه تلفیقی بین کارهای عمرانی و فرهنگی و اجتماعی باعث توسعه همه جانبه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ˈیونس رنجکشˈ روز یکشنبه در مراسم معارفه معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری رودسر با بیان اینکه در راستای اجرا و تحقق طرح های عمرانی باید پیوست های فرهنگی و اجتماعی نیز لحاظ شود، افزود: نگاه تلفیقی بین کارهای عمرانی و فرهنگی و اجتماعی باعث توسعه همه جانبه می شود.

ranjkesh25وی در ادامه با اشاره به اینکه تغییر و تحول در ساختار مدیریتی امری عادی و طبیعی است و با روی کار آمدن دولت ها تغییر رفتار و نگرش در ساختار مدیریتی نیز صورت می گیرد، اظهار کرد: این تغییر و تحولات به معنای آن است که از ظرفیت های دیگر در سیستم استفاده تا به اهداف مورد نظر که توسعه عالی کشور است دست یابیم.

رنجکش با اشاره به گفتمان دولت در بحث اعتدال و اعتدال گرایی و تدبیر و امید گفت: مردم در انتخابات یازدهم به شعارها و برنامه های دولت اعتماد کردند و این دولت را روی کار آوردند و بارقه امید در دل مردم افزایش یافته است و باید همه در این راه به دولت کمک کنیم

نماینده مردم شهرستانهای رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه نظام ما از حیث سیاسی دنیا را مبهوت خود ساخته و مستحکم درجای خود ایستاده تصریح کرد: اما برغم این اقتدار باید در عرصه امور عمرانی، اقتصادی و معیشتی تلاشی در خور مردم شریف ایران انجام بدهیم.

RAHBARIˈمحمد مهدی رهبری املشیˈ ادامه داد: دولت دکتر روحانی قدم های مثبتی در زمینه اقتصادی و معیشتی برای مردم برداشته که امیدواریم کشور از نظر اقتصادی دگرگون و عقب ماندگی ها نیز جبران شود.

وی در خاتمه بر ضرورت انجام کارهای عمرانی اولویت دار در این شهرستان تاکید کرد.

فرماندار رودسر نیز در این مراسم حوزه معاونت برنامه ریزی را بسیار مهم دانست و گفت: از معاونت جدید انتظار داریم با تلاش مضاعف این حوزه را به خوبی پیگیری و به یک نقطه مطلوب برساند.

ˈامیر جانبازی رودسری ˈ با بیان اینکه کار عمرانی سرلوحه فعالیت دولت تدبیر و امید است، افزود: باید این مساله را به خوبی پیگیری و از همه ظرفیت در بخش توسعه و عمران استفاده کرد.

در پایان این مراسم ˈرحمان کاظمی ˈبه سمت معاونت جدید برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری رودسر منصوب و مشغول بکار شد./ایرنا

Share