با تصویب هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی

معافیت عوارض ورود خودرو برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی معافیت عوارض ورود خودرو برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری و عمومی در محدوده تردد خودروهای پلاک منطقه را تصویب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی معافیت عوارض ورود خودرو برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری و عمومی در محدوده تردد خودروهای پلاک منطقه را تصویب کرد.

Mosavabe-heyate-modire-dar-khosose-khodro بنابه این مصوبه کلیه سازمانهای تاکسیرانی، اتوبوسرانی و دستگاه های حمل و نقل عمومی فعال در محدوده تردد خودرو منطقه از این معافیت بهره مند شوند، علاوه براین معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان موظف شد نسبت به بررسی و تشخیص نوع دستگاه های درخواست کننده در تطابق موارد یاد شده این معافیت اقدام لازم را معمول نماید.

با اجرای مصوبه تردد خودرو با پلاک منطقه و رویکرد رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان مبنی بر لزوم نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی استان گیلان در محدوده تردد خودروهای این منطقه، با اعمال معافیت برای ماشینهای وارداتی زمینه کاهش قیمت تمام شده خودروهای پلاک منطقه آزاد انزلی فراهم شده و شاهد ارتقاء کیفیت خدمات رسانی به مردم استان گیلان و گردشگران از طریق بهره گیری از خودرو های با ضریب ایمنی بالا خواهیم بود.

گفتنی است تاکنون شهرهای بندرانزلی،رشت، فومن ،صومعه سرا، آستانه اشرفیه،لاهیجان، لنگرود،رضوانشهر ، رودسر در شعاع تردد خودروهای با پلاک منطقه آزاد انزلی قرار دارند.

Share