تاكيد شهردار رشت بر ارتقاي كيفيت خدمات دهي

معارفه مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی رشت برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت خطاب به مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی گفت : انتظارات مردم از این سازمان جهت ارائه خدمات مطلوب بسیار بالاست و شما می بایست در این جایگاه سطح خدمت به مردم را ارتقا بخشید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان تاکسیرانی برگزار شد.
محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به حدیثی از امام حسین “ع” اشاره نمود و گفت : خداوند کسی را که دوست دارد جایگاهی جهت خدمت به مردم برای آن فراهم می نماید .
وی تصریح نمود : مومن آنچه در دل قبول داشته بر زبان جاری می سازد باید در عمل نشان دهد .

takrشهردار رشت افزود : باید یکسری مسائل را رعایت نماییم و در ازای مسئولیتی که اختیار می کنیم مسئولیت پذیر و در قبال وظایف خویش پاسخگو باشیم .
شهردار رشت با اشاره به اینکه ، فقط ۸% از مردم ما از اتوبوس استفاده می کنند و بیشتر آنها از تاکسی و ماشین های شخصی بهره مند می گردند افزود : باید جهت ارتقای کیفیت خدمات دهی در این عرصه ، تلاش وافر و همت مضاعف نماییم و در جهت ارتقای عملکرد سازمان تاکسیرانی از هیچ کوششی فروگذار ننماییم.
خلیلی گفت : تغییرات در پست های مختلف به دلیل مسئولیت ناپذیری مدیر قبلی نبوده بلکه سیاست بر مبنای این است که زمینه جهت خدمت شخص دیگری برای ارائه خدمات مطلوب تر فراهم آید ، لزوم تغییر در مدیریت در جایگاه های مختلف بنا به ضرورتی است که تشخیص داده می شود.
شهردار رشت خطاب به مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی گفت : انتظارات مردم از این سازمان جهت ارائه خدمات مطلوب بسیار بالاست و شما می بایست در این جایگاه سطح خدمت به مردم را ارتقا بخشید. ، این سازمان به لحاظ ارتباط مستقیم با رانندگان که طیف فراگیر می باشد از حساسیت بالایی برخوردار است.
شهردار رشت آموزش ، امانت داری ، جلب اطمینان مردم ، حسن خلق ، نظم و انضباط ، تعهد سازمانی ، علاقمندی و وفاداری سازمانی را از موارد قابل توجه مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و همکاران ایشان بر شمرد و افزود : نگاه ما در مدیریت شهری ارائه خدمت در حد مطلوب می باشد و از شما نیز انتظار رعایت موارد فوق را داریم.
خلیلی گفت : انسانها درجایگاه مدیریت تغییر می کنند اما مسئولیت ها پابرجا هستند ، ما نیاز به ساختار مناسب و مدیران توانمند داریم.

در ادامه پناهی مشاور استاندار و رییس حراست استانداری گیلان گفت : امیدواریم بار سنگین مسئولیت در جهت رضایت خداوند متعال تحقق یابد ، مسئولیت خطیری بر دوش مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی است چون ارتباط مستقیم با مردم دارد ، باید در حوزه تفریحی و رفاهی به رانندگان تاکسی فضای مناسبی را فراهم نماییم.
پناهی افزود : مردم ما لایق ارائه بهترین خدمات هستند ، امیدواریم با تدبیر و امید دغدغه مردم ما کمتر شود ما . نباید از حاشیه سازانی که جو کشور را ملتهب می نمایند ، بترسیم و نگرانی داشته باشیم. لازم به ذکر است سهراب راستگو به عنوان مدیر عامل سازمان تاکسیرانی منصوب گردید و در این مراسم از زحمات دلشادپور مدیر عامل اسبق این سازمان تقدیر به عمل آمد.

Share