تاكيد استاندار بر توليد و كاهش واردات

معارفه فرماندار رودسر با حضور استاندار گیلان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در مراسم معارفه فرماندار رودسر با بیان اینکه دولت در تلاش است از میزان تورم در جامعه بکاهد و رشد منفی اقتصادی را به رشد مثبت تبدیل کند گفت: هم اکنون در دولت تدبیروامید آرامش مناسب وثبات اقتصادی نسبی برای رسیدن به این اهداف فراهم شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در مراسم معارفه فرماندار رودسر با بیان اینکه دولت در تلاش است از میزان تورم در جامعه بکاهد و رشد منفی اقتصادی را به رشد مثبت تبدیل کند گفت: هم اکنون در دولت تدبیروامید آرامش مناسب وثبات اقتصادی نسبی برای رسیدن به این اهداف فراهم شده است.

jpg1103 دکتر نجفی در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری رودسر گفت: این شهرستان همچنین از ظرفیت معنوی علما و شهدای بزرگوار بهره‌مند است.

وی با اشاره به آرامش مناسب و ثبات اقتصادی نسبی در دولت تدبیر و امید در استان و کشور گفت: این در حالی است که دولت با نرخ تورم ۴۰ درصد و رشد منفی پنج درصد فعالیت خود را آغاز کرد.

استاندار گیلان با اشاره به ۷ برابر شدن میزان نقدینگی در ۸ سال گذشته گفت: سنگینی این نقدینگی بصورت تورم بر دوش مردم بود.

وی با بیان اینکه دولت مصمم است از این فضا خارج شود گفت: خوشبختانه در حال خارج شدن از رشد منفی اقتصادی هستیم.

دکتر نجفی با بیان اینکه هنر مدیران به میدان آوردن مردم و بخش خصوصی برای حل مشکلات است گفت: فرمانداران ما باید توسعه نگر باشند و آمایش سرزمین را بشناسند و نباید فقط تک بُعدی باشند و تنها به مسائل امنیتی و سیاسی بپردازند.

وی گفت: اندیشه‌های سیاسی با روحیهٔ خدمت به مردم در چارچوب سیاست‌های دولت تدبیر و امید می‌توانند در نظام مدیریت استان حضور یابند.

استاندار گیلان افزود: ما موظفیم از شعار به عمل بیاییم و نرخ بیکاری را با استفاده از پتانسیل‌های استان کاهش دهیم.

وی با اشاره به وضعیت خوب چای گفت: نباید بگذاریم انگیزه‌ای که امسال با کمک دولت و مجلس در چای بوجود آمده است از بین برود.

استاندار گیلان افزود: کشاورزی چای باید تحول یابد و بهزراعی و بهنژادی چای را احیاء کنیم از این فرصت تاریخی استفاده کنیم و در خدمت چای باشیم.

دکتر نجفی افزود: اگر از این کار انقلابی در صنعت چای و انگیزه‌ای که بوجود آمده بهره نگیریم متضرر می‌شویم.

استاندار گیلان با اشاره به توانمندی‌های کشاورزی رودسر بویژه در بخش گل و گیاه گفت: می‌توانیم محصولات این شهرستان را صادر کنیم و این کاری عملیاتی است.

وی افزود: در سال آینده رقم ۶ / ۱۳ درصد بیکاری قابل قبول نیست.

81181657-5726449استاندار گیلان ادامه داد: تولید بیشتر، صرفه جویی و انضباط مالی سرلوحهٔ کاری همهٔ مردم و مدیران باشد و باید به تولید و صادرات بیافزایم و از واردات بکاهیم.

وی افزود: با تدبیر و عقلانیت امیدی که در مردم ایجاد شده است را شعله ور‌تر کنیم.

نماینده رودسر و املش نیز در شورای اداری رودسر با بیان اینکه بار مسئولیت مسئولان امانت الهی است گفت: دولت محترم در موضوع فرماندار رودسر امانت را به اهلش سپرده است و از وزیر کشور و استاندار بخاطر سپردن مسئولیت به کسی که توانایی دارد قدردانی می‌کنیم.

رهبری املشی افزود: عموم مردم از این انتصاب رضایت دارند و ما منتظریم تا عملکرد فرماندار جدید را ببینیم.

وی همچنین بر جبران عقب ماندگی‌های روسر تاکید کرد و گفت: صبقهٔ انقلابی و حضور مردم شهرستان در عرصه‌های مختلف انقلاب درخشان است و نیازمند توجهٔ جدی برای جلوگیری از تضییع حقوقشان هستند.

نماینده رودسر و املش با اشاره به تلاش دولت برای گشایش روابط خارجی گفت: این تلاش‌ها می‌تواند منجر به بهبود فضای کار شود.

فرماندار رودسر هم با اشاره به توانمندی‌های کشاورزی این شهرستان گفت: صادرات محصولات این شهرستان برای در آمدزایی بیشتر از اهداف کاری در رودسر است.

امیر جانبازی رودسری همچنین تقویت طرح‌های گردشگری را از برنامه‌های دیگر برای اشتغالزایی عنوان کرد.

امام جمعه چابکسر به نمایندگی از ائمه جمعه شهرستان نیز با بیان اینکه حمایت از تولید و بهبود فضای کسب و کار باید سرلوحهٔ مدیران باشد گفت: فرماندار رودسر فرد با تجربه و متعهد است.

وی بر حمایت از دولت تدبیر و امید تاکید کرد و گفت: دولت زیر نظر رهبر معظم انقلاب فعالیت می‌کند و نباید این دولت را تضعیف کرد.

در این مراسم امیرجانبازی که پیش از به عنوان سرپرست فرمانداری رودسر بود، به عنوان فرماندار این شهرستان معرفی شد.

Share