نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال

قول سه کار اساسی را به مردم دادم/خودم را به مردم تحمیل نمی کنم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال از نیات کارهایش در طول مدت خدمت خود به خبرنگار ما گفت: من یک عهدی با خدا و یک عهد با مردم بستم و ۳ کار اساسی را به مردم قول دادم که در بحث بیکاری ، فقر زدایی و خدمات عمومی کارهایی را به سر انجام برسانم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از رضوان خبر ,نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال از نیات کارهایش در طول مدت خدمت خود به  گفت: من یک عهدی با خدا و یک عهد با مردم بستم و ۳ کار اساسی را به مردم قول دادم که در بحث بیکاری ، فقر زدایی و خدمات عمومی کارهایی را به سر انجام برسانم.

shekariمحمد شکری در ادامه گفت: با همه تنگناهای اعتباری و حداقل های موجود خدمات را ارائه دادم که نسبت به هشت سال گذشته بی نظیر بوده به طور مثال در سال ۹۰ سه میلیارد تومان برای آب و فاضلاب روستایی اعتبار وجود داشت که در مقابل ۱۲ هزار متر کار انجام شد، اما در سال ۹۱ مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار داده شد که ۷۰ هزار متر کار صورت گرفت یعنی برکت و ارزش ۲۰۰ میلیون تومان از آن سه میلیارد تومان بیشتر بود. در بحث خدمات عمومی درست است از متوسط استانی عقب هستیم و شاخصه محرومیت ما در استان بیشتر است و انشاءالله در تلاش هستیم اعتبار بیشتری بگیریم تا به متوسط استان و کشوری برسیم.

وی در بحث اشتغال تصریح کرد: یا باید کشاورزی را توسعه دهیم که بیشتر از این امکان گسترش وجود ندارد و یا در خصوص دامداری با آن پروانه های چرا، که در سال ۱۳۴۲، ۴۶ صادر شده دامدار در قبال توسعه کار خود بدون هیچ فکر اساسی جریمه می شود، لذا توسعه دامداری هم نا ممکن می شود.وی افزود، تعجب می کنم آن چیزی که باید در اختیار مردم شهرستان باشد به اشخاصی داده می شود که هیچ ارتباطی نه به اشتغال داد و نه خدمات عمومی برای مردم منطقه در بردارد.

این نماینده خانه ملت ، اظهار کرد: خدمات ما را چون ساحل خراب و یا اشغال می کنند و امیدواریم با کمک منابع طبیعی انشاالله این منابع طبیعی منطقه به صاحبان اصلی این شهرستان برگردانده شود.

در بحث فقر زدایی از جمله کارهای اساسی این که، در آمد سطح روستائیان را افزایش بدهیم و با سرمایه گذاران در حال گفت و گو هستیم که به محض انجام کارها گزارشات داده خواهد شد.

محمود شکری در بین صحبت های خود به روزنه های امید بخش، چه برای شاغلان و چه برای بیکاران شهرستان اشاراتی کرد و قول هایی داد. وی در این خصوص گفت: در این ۱۸ ماه باقی مانده برنامه هایی که با دکتر نوبخت هماهنگ شده بود، چه در بخش صنعت و چه در بخش جنگل تا آنجایی که بتوانیم اجرایی خواهد شد وبه لطف خدا فازها را به کار می اندازیم تا اشتغال های خوبی صورت بگیرد.

نماینده مردم رضوانشهر ، تالش و ماسال در خصوص کارخانه چوب و کاغذ چوکا یاد آور شد: با نشست هایی که داشتیم کارهای خوب و اثر گذاری انجام خواهد شد.

محمود شکری در پاسخ به خبرنگار در این خصوص که برای آینده و انتخاب دور دوم و نیز ادامه کار خود در مقابل ، آیا قول ها و امیدواری ها به مردم به همین منوال وجود خواهد داشت و یا کارهای بزرگتری را پیش بینی می کنید گفت: دور بعد را نمی توان از حالا پیش بینی کنم، زیرا از زنده بودن خود آگاه نیستم ، عمر دست خداست و دوم اینکه من خودم را به مردم تحمیل نمی کنم ، موفقیت های کاری من در طول این مدت به عنوان یک خدمت گذار مشخص خواهد کرد. قرار نیست از این میان سودی به من برسد اگر نتوانم و یا نتوانسته باشم سودی به مردم برسانم کجا بیایم . اگر نمایندگان مردم در شوراها و دهیاران و نیز در کف جامعه در روستاها رضایتمندی را شاهد شدند و نظر سنجی کردند،این رضایتمندی عمومی موجب می شود که آن موقع تصمیم بگیرم. وی یادآور شد: با جو سازی در بین مردم کارهای خوبی پیش نخواهد رفت و اتفاقات درستی اتفاق نمی افتد. مردم با کمی دقت و شوراها و دهیاران با متمرکز شدن بر کارهای انجام شده با کمی مقایسه می توانند تصمیم درست بگیرند.

Share