قطع برق،اینترنت و غیبت بانوان ناظر FIVB را شاکی کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین؛در حالی که fivb برحضور بانوان در سالن برای تماشای بازی والیبال تاکید دارد اما امسال جای بانوان در سالن خالی بود. ممنوعیتی که با شکایت بعضی گروه ها از محمدرضا داورزنی اجرایی شده. راه ندادن بانوان تماشاگر نبود برنامه سرگم کننده ،قطع برق ومشکل اینترنت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین؛در حالی که fivb برحضور بانوان در سالن برای تماشای بازی والیبال تاکید دارد اما امسال جای بانوان در سالن خالی بود. ممنوعیتی که با شکایت بعضی گروه ها از محمدرضا داورزنی اجرایی شده. راه ندادن بانوان تماشاگر نبود برنامه سرگم کننده ،قطع برق ومشکل اینترنت سالن ۱۲ هزار نفری آزادی ولادیمیر چوک ناظر صربستانی fivb برای هفته چهارم لیگ جهانی را شاکی کرد ،طوری که برای آن گزینه very poor را نوشت.

14-6-14-1192519با اینکه میزبانی تهران برای لیگ جهانی از نظر یرگزاری مسابقه، هماهنگی،پخش بازیها با سیستم h.d ،ویدئو چک،نظم و داخل سالن،کف پوش زمین ،نور و تهویه هوا very goodگرفت اما چند مورد هم پوئن منفی داشت.سعید درخشنده مسئول امور بین الملل فدراسیون والیبال با تایید این مساله می گوید:«ناظر صربستانی بعداز بازی گزارشی را نوشت که در آن به نبود بانوان تماشاگر،برنامه سرگرم کننده قبل از شروع بازی ،قطعی اینترنت ،وجود تبلیغ روی در و دیوار سالن پوئن منفی برای ایران نوشته است.»

به گفته او قطعی اینترنت تنها اعتبار ایران را خدشه دار می کند:«من نمی دانم چطور برای اجلاس سران اسلامی که کلی کشور می آید اینترنت مشکل پیدا نمی کند و همه چیز به خوبی انجام می وشد اما برای یک مسابقه دائم اینترنت قطع می شود. این مساله فقط آبروی ما را می برد.» او پوشاندن تبلیغات اسپانسر تیم ملی در سالن را به خواست ناظر فدراسیون جهانی می داند:«طبق قانون fivb هیچ تبلیغی نباید از در و دیوار سالن اویزان باشد. بلکه تبلیغات تنها روی ledانجام می شود.چوک هم وقتی تبلیغات را دید گفت انها را بپوشانند و حتی تبلیغی که زیر اسکوربرد بود را پایین آوردند.»

Share