قاتل جوان شفتی دستگیر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی شفت از دستگیری قاتل جوان ۲۵ ساله در این شهرستان خبر داد و گفت: همسر مقتول و دو نفر از همدستان وی دستگیر شدند. جواد پاک‌شریفی عصر امروز در نشست انتظامی این شهرستان چگونگی دستگیری قاتل جوان مذکور را تشریح کرد. وی اظهار کرد: در ۹ اردیبهشت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی شفت از دستگیری قاتل جوان ۲۵ ساله در این شهرستان خبر داد و گفت: همسر مقتول و دو نفر از همدستان وی دستگیر شدند.
جواد پاک‌شریفی عصر امروز در نشست انتظامی این شهرستان چگونگی دستگیری قاتل جوان مذکور را تشریح کرد.

ghatlوی اظهار کرد: در ۹ اردیبهشت ماه سال جاری به دنبال گزارش مردمی کشف جسدی در جنگل به پلیس آگاهی این شهرستان اعلام شد.

فرمانده انتظامی شفت با بیان اینکه کارآگاهان آگاهی با توجه به حساسیت موضوع در محل حاضر شدند، ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که مقتول حدوداً ۲۵ ساله بوده و بر اثر اصابت ضربات یک شئ برنده به قتل رسیده و در داخل یک تخته پتو پیچیده و در جنگل رها شده است.

وی با بیان اینکه کارآگاهان آگاهی با تحقیقات پلیسی از نزدیکان این جوان ۲۵ ساله به همسر مقتول مشکوک شدند، گفت: با توجه به تناقض‌گویی متهمه، ماموران وی را دستگیر کردند.

پاک‌شریف یادآور شد: متهمه که سعی در انحراف تحقیقات پلیس را داشته در مقابل دلایل و شواهد به دست آمده پلیسی ناچار به قتل همسرش با همدستی دو مرد اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه همدستان این متهمه نیز در عملیاتی پلیسی در شهرستان رشت دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: همدستان متهمه به قتل این جوان ۲۵ ساله با چاقو و رها کردن مقتول در جنگل اعتراف کردند.

به گفته این مسئول، متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند./فارس

Share