مدیرکل جدید ارشاد گیلان

غرض ورزی درفرهنگ معنا ندارد/دراموراجرایی بایدفراجناحی عمل کرد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل ارشاد گیلان با بیان اینکه اهالی گیلان عموما عملکرد مدیران را رصد می کنند افزود:غرض ورزی در امر فرهنگ معنا ندارد و مدیریت جهادی نیز از نطر بنده در سه کلمه خلاصه می شود:صداقت,سلامت و کار.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید ارشاد گیلان پیش از ظهر امروز برگزار شد.
دکتر فیروز فاضلی با تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع) و گرامیداشت یاد مدیرکل شهید ارشاد گیلان خاطرنشان کرد:گیلان همواره یکی از قطب های فرهنگ بوده ,است و خواهد بود.
فیروز فاضلی با بیان اینکه معتقدم جلسه ی معارفه ی هرکس جلسه ی تودیع او نیز خواهد بود اظهار داشت: در آغاز راه می خواهم هدف و راه خودم را با اهالی فرهنگ و هنر درمیان بگذارم.و به دو مناسبت گیله مرد بودن و معلمی قادرنیستم صداقت خود را پنهان نمایم.
PIC (24)
مدیرکل جدید ارشاد گیلان  آمایش سرزمینی را اولین اقدام در مسئولیت جدید خود دانست  گفت:باید بدانیم در استان گیلان چه کارهای انجام شده و اکنون در چه جایگاهی قرار داریم تا بتوانیم برنامه ریزی درستی انجام دهیم.گیلان سرزمینی است که همواره در همه ی زمینه ها پیشتاز بوده است. و سرانه ی مطالعه ی آن از متوسط کشور بالاتر است بنابراین مدیر چنین استانی شدن جرات می خواهد و بنده به پشتوانه پیشکسوتان و دوستان وارد این عرصه شدم.
فیروز فاضلی به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب  اشاره کرد و گفت:این نامگذاری یعنی اینکه باید به بحث اقتصاد هم با رویکرد فرهنگی نگاه کرد و عزم ملی یعنی اینکه هرکسی که بخواهد با سیستم حاکمیتی ایران کار کند او را بپذیریم.
مدیرکل ارشاد گیلان با بیان اینکه اهالی گیلان عموما عملکرد مدیران را رصد می کنند افزود:غرض ورزی در امر فرهنگ معنا ندارد و مدیریت جهادی نیز از نطر بنده در سه کلمه خلاصه می شود:صداقت,سلامت و کار.و این سه واژه در تبیین مدیریت جهادی از اهمیت بسیاری برخوردار است.
فیروز فاضلی با بیان اینکه کسانی که در حوزه ی فرهنگ کار می کنند نباید غم نان داشته باشند اظهار داشت:انشاا.. تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات همکاران,کارشناسان و کارمندان ارشاد خواهم کرد.
مدیرکل ارشاد گیلان به سخنان معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان و همچنین دکتر نوش آبادی درباره حاشیه های سیاسی و جناحی اشاره داشت و گفت:بنده  با ورود حاشیه سازی سیاسی به امر فرهنگ مخالف هستم و شخصا معتقدم در امور اجرایی باید فراجناحی عمل کرد.

PIC (8)علی اسماعیل پور مدیرکل پیشین ارشاد نیز در مراسم تودیع خویش استان گیلان را دارای ظرفیت های بی نظیر در سطح ملی دانست و اظهار داشت:از مدیرکل ارشاد انتظار می رود در بُعد ملی کار کند.
اسماعیل پور به عملکرد خود در ایام مدیریت ارشاد گیلان اشاره کرد و گفت: در این مدت توانستیم جشنواره مطبوعات را از سطح استانی به منطقه ای ارتقا بدهیم.و در راستای اشاعه ی فرهنگ شادی و نشاط مردم گام برداشتیم و در ۹ ماه فعالیت بنده در مدیرکلی ارشاد ۱۹ مورد مجوز کنسرت موسیقی صادر شده است درحالیکه این میزان در سال ۹۱ تنها ۴ مورد بود.
مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از حمایت های استاندار پیشین و فعلی گیلان تشکر کرد و گفت:اگر حمایت های شخص استاندار جناب دکتر نجفی نبود نمایشگاه کتاب و جشنواره مطبوعات برگزار نمیشد.
وی در پایان دکتر فیروز فاضلی را یک چهره ی فرهنگی آگاه به زمان  دانست و برای او آرزوی موفقیت کرد.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share