مدیرعامل مخابرات استان گیلان خبر داد

طرح هم کدسازی تلفن های ثابت به زودی در گیلان اجرایی می شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهندس رضا خضردوست به طرح هم کد سازی تلفن ثابت در استان گیلان اشاره کرد و گفت: این طرح تمام پیش شماره های استان تبدیل به یک پیش شماره واحد ۰۱۳ می شود و تمامی شماره های تلفن ثابت در جای جای استان گیلان هشت رقمی خواهد شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهندس رضا خضردوست مدیرعامل  ورییس هیات مدیره شرکت مخابرات استان گیلان در  گفتگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فعالیت های انجام شده در دوران تصدی  نه  ماهه خود بر شرکت مخابرات استان گیلان را تشریح کرد که مشروح آن در روزهای آتی منتشر خواهد شد.


هم کد سازی تلفن ثابت در استان گیلان
IMG_8811
مهندس رضا خضردوست به اغاز فعالیت های هم کد سازی تلفن ثابت در استان گیلان اشاره کرد و گفت :سومین جلسه هم کدسازی تلفن ثابت ظهر امروز تشکیل خواهد شد.

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت مخابرات استان گیلان با اشاره به اینکه با اجرای مصوبه ۱۸۴ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه مکالمات تلفن‌همراه داخل شبکه‌ای برای سیم‌کارت‌های دائمی به صورت یکنواخت (flat) اعمال شده و هزینه جابجائی  که برای مشترکان تلفن همراه شرکت مخابرات(همراه اول) اعمال می‌شد، حذف شده است افزود:برای تلفن ثابت نیز طرح هم کد سازی اجرایی می شود و بدین ترتیب هزینه جابه جایی تلفن ثابت نیز حذف خواهد شد.

در این طرح تمام پیش شماره های استان تبدیل به یک پیش شماره واحد ۰۱۳ می شود و تمامی شماره های تلفن ثابت در جای جای استان گیلان هشت رقمی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان گیلان اجرای این طرح را به نفع مردم استان گیلان دانست و افزود : با اجرای این طرح , تعرفه تمامی مکالمات مشترکین تلفن ثابت از چابکسر گرفته تا آستارا به صورت مکاملات درون شهری محاسبه می شود .
وی در ادامه بیان داشت: این موضوع به طرق مختلف اعم از پیام و آنانس تلفنی به اطلاع مردم شریف گیلان خواهد رسید و مطمئنا یک سری از شماره ها نیز تغییر خواهند کرد و در پرتال شرکت مخابرات استان گیلان نیز در این خصوص اطلاع رسانی لازم به خواهد آمد.

رضا خضر دوست در ادامه خاطرنشان کرد : اجرای این طرح از اوایل  شهریور ۹۳ در استان گیلان اغاز می شود اما تمام سعی خود را انجام خواهم داد که اوایل مردادسال جاری  بتوانیم هم کد سازی تلفن ثابت را در استان گیلان به مرحله اجرا در اوریم .

اغاز فعالیت مدیریت جهادی بر پایه اقتصاد مقاومتی  در شرکت مخابرات استان گیلان

IMG_8783مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت مخابرات استان گیلان با توجه به نام گزاری سال ۹۳ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت :  نامگذاری سالها که توسط مقام معظم رهبری صورت می گیرد نباید تنها بصورت شعار بماند و شرکت مخابرات غیر ازاینکه به عنوان یک بنگاه اقتصادی و تجاری عمل می کند باید به مسائل فرهنگی و مذهبی نیز بپردازد و تلاش کردیم که در مقام عمل به منویات رهبری در حوزه ی فرهنگ توجه کنیم.

رضا خضردوست از وجود شورای فرهنگی مخابرات و پایگاه مقاوت مخابرات با عضویت ۸۳۵ ایثارگر، جانباز ،خانواده شهید ،رزمنده در این شرکت خبر داد و افزود :درهمین راستا مراسماتی در روز ارتحال امام خمینی (ره)و روز جانباز با حضور ایت الله موحدی کرمانی و حجت الاسلام دکتر حیدری برگزار کردیم و از سردار هامون محمدی نیز تقدیر به عمل امد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد:این مراسمات بدون آن که هیچ گونه رنگ و بوی سیاسی در آنها جاری باشد برگزار شده است زیرا  حضرت امام و جانبازان و ایثارگران بر گردن ما حق دارند .

رضا خضردوست در ادامه گفت : ما توانسته ایم این فرهنگ را در این سازمان به وجود بیاوریم که پاسخگوی مردم هستیم و  نباید ما طلب کارانه جوابگوی انها باشیم.

ایشان از احترام فراوان حتی برای بدهکاران به شرکت مخابرات خبر داد و افزود :در شرکت مخابرات همواره سعی می شود احترام مردم حفظ شود و حتی برای  بدهکاران  کلان دیتا خود نامه کتبی همراه با پکیج هدیه ارسال  کرده ابم و از انها دعوت می کنیم تا بدهی های خود را پرداخت کنند.

وی انجام کار های فرهنگی مذهبی در سالی که به نام فرهنگ و اقتصاد از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است را وظیقه همه ارگان های خصوصی و دولتی دانست و افزود :تا کار فرهنگی انجام نشود نمی توانیم به اقتصاد مقاومتی دست یابیم .

 

 

Share