طرح ارتقای امنیت اجتماعی در تمام مناطق گیلان اجرا می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جانشین فرمانده انتظامی گیلان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی برای مقابله با افراد ناهنجار در این استان خبر داد. بخشعلی کامرانی صالح بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در تمام مناطق گیلان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جانشین فرمانده انتظامی گیلان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی برای مقابله با افراد ناهنجار در این استان خبر داد.
بخشعلی کامرانی صالح بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در تمام مناطق گیلان اجرا می‌شود.

aaوی برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی را از ماموریت‌های مهم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی پلیس گیلان در سال ۹۳ عنوان کرد و افزود: فراهم کردن بستری امن برای خانواده‌ها و تنگ کردن عرصه بر مجرمان و افراد ناهنجار از اهداف اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی است.

کامرانی صالح مشارکت مردم با پلیس در اجرای بهتر طرح ارتقای امنیت اجتماعی را موثر خواند و بیان کرد: ارتقای دانش و آگاهی شهروندان گام مهمی در راستای مشارکت مردم با پلیس در برخورد با ناهنجاری‌ها است.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان، رویکرد محله‌محوری و مشارکت اجتماعی مردم در تولید و حفظ امنیت را زمینه‌ساز امنیت پایدار در جامعه عنوان کرد.

وی احساس مسئولیت همگانی در امر به معروف و نهی از منکر را از عوامل پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی دانست و تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر فریضه الهی و وظیفه همگانی محسوب می‌شود.

کامرانی صالح با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر موجب پویایی جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: زنده ماندن جامعه در گرو امر به معروف و نهی از منکر است.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان رعایت حقوق شهروندی و اجرای مطلوب ماموریت‌ها را از مهم‌ترین ابزار حفظ اقتدار و محبوبیت پلیس در جامعه عنوان کرد و یادآور شد: مردم در کنار پلیس مقتدر و مؤدب احساس امنیت و آرامش می‌کنند.

وی، همکاری مردم و مشارکت تمام دستگاه‌های مربوطه در امر فرهنگ‌سازی برای تحقق ارتقای امنیت اجتماعی را تاثیرگذار دانست.
/فارس

Share