ضیافت شام خواننده پاپ در ترویج رعایت قانون کپی‌رایت+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،پس از انتشار آلبوم «ربات» علی لهراسبی، این هنرمند سرشانس کشورمان جهت ترویج فرهنگ کپی‌رایت و همچنین خرید اینترنتی آلبوم‌های موسیقی، وعده یک مهمانی شام با حضور یکی از هوادارنش که از قرعه‌کشی میان خریداران اینترنتی این آلبوم درسایت بیپ‌تیوز مشخص می‌شد، را در برج میلاد تهران داد. حمایت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،پس از انتشار آلبوم «ربات» علی لهراسبی، این هنرمند سرشانس کشورمان جهت ترویج فرهنگ کپی‌رایت و همچنین خرید اینترنتی آلبوم‌های موسیقی، وعده یک مهمانی شام با حضور یکی از هوادارنش که از قرعه‌کشی میان خریداران اینترنتی این آلبوم درسایت بیپ‌تیوز مشخص می‌شد، را در برج میلاد تهران داد.

حمایت از موسیقی و هنرمندان و رعایت کپی رایت همیشه دغدغه اهالی فرهنگ بوده است. هنوز در سرتاسر دنیا افراد زیادی وجود دارند که دانلود و کپی غیر قانونی آثار فرهنگی را نه تنها اشتباه و امری ناپسند نمی دانند بلکه آن را امری کاملا عادی و عرف می پندارند. اتفاقی که در پس گسترش این عادات به وقوع می پیوندد چیزی به جز به حاشیه رفتن استعدادها و عدم حضور سرمایه گذاران در این حوزه نخواهد بود.

در شامگاه ۱۹ خرداد طی ضیافت دوستانه ای مراسم میز شام با میزبانی بییپ تونز و علی لهراسبی برگزار گردید و دو نفر از خریداران آلبوم روبات که به قید قرعه مهمان این مراسم بودند شبی به یاد ماندنی را در کنار هنرمند مورد علاقه شان سپری کردند.

به گفته عباس قریب برنده قرعه کشی و همراه ایشان، این حرکت فرهنگی باعث آشنایی هر چه بیشتر ایشان با موسیقی مجاز ایران و همچنین هنرمند مورد علاقه شان گردید.

مراسم میز شام از ساعت ۲۰ تا ۲۳ دوشنبه ۱۹ خرداد در رستوران گردان برج میلاد برگزار گردید.

1G1B5993 1G1B5147 1G1B5253 1G1B5268 1G1B5376 1G1B5547_1 1G1B5607 1G1B5948

موسیقی ما/

Share