صفحات منسوب به دفتر رهبر انقلاب در هفت شبکه اجتماعی

احتمالا مقصد این اقدام، معرفی صفحات رسمی و تمیز دادن آنها از صفحات تشکیل شده به نام رهبر انقلاب توسط دوستداران ایشان است. آدرس و مشخصات درست حساب‌های کاربری منسوب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی در چند شبکه اجتماعی داخلی و خارجی با انتشار همزمان تصویری در برخی از این صفحات […]

احتمالا مقصد این اقدام، معرفی صفحات رسمی و تمیز دادن آنها از صفحات تشکیل شده به نام رهبر انقلاب توسط دوستداران ایشان است.

آدرس و مشخصات درست حساب‌های کاربری منسوب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی در چند شبکه اجتماعی داخلی و خارجی با انتشار همزمان تصویری در برخی از این صفحات معرفی شد.

resized_377741_165
بر پایه تصویر منتشره، سخنان، تصاویر و ویدئوهای مربوط به رهبر انقلاب ‌منظم در هفت شبکه اجتماعی اشتراک‌گذاری متن، عکس و فیلم منتشر می‌شود و علاقه‌مندان به دریافت آگاهی در این باره می‌توانند با مراجعه به آدرس‌های مورد تأیید از آن‌ها آگاهی بیابند.

این تصویر حاکی است که دفتر رهبر انقلاب در هر یک از شبکه‌های اجتماعی داخلی آپارات و افسران دارای یک حساب کاربری است و افزون بر آن، دو حساب کاربری در شبکه اشتراک‌گذاری عکس اینستاگرام، سه حساب کاربری توئیتر، سه حساب کاربری در گوگل پلاس، دو حساب کاربری در فیس‌بوک و یک حساب کاربری در یوتیوب دائر کرده و به‌روز‌رسانی آن را عهده‌دار شده است.

تعدد حساب‌ها در برخی شبکه‌های اجتماعی از این رو حاصل شده که جز زبان فارسی، انتشار سخنان، مواضع و دیدگاه‌های رهبر انقلاب به زبان‌های عربی و انگلیسی هم مورد توجه مسئولان دفتر ایشان قرار گرفته و پیرو آن، جز صفحه فارسی، توئیت سخنان ایشان به دو زبان عربی و انگلیسی، انتشار دیدگاه‌های ایشان در فیس‌بوک به زبان عربی و اشتراک‌گذاری سخنان و تصاویر ایشان به دو زبان عربی و انگلیسی در گوگل پلاس هم مورد توجه گردانندگان صفحات رهبر انقلاب قرار گرفته است.

در اینستاگرام نیز‌ به دلیل شوق مراجعه روز‌افزون کاربران جهانی به این شبکه اشتراک‌گذاری عکس، انتشار تصاویر رهبر انقلاب در یک صفحه و ارائه بیانات رهبر انقلاب در قالب پوستر و اینفوگرافی به زبان‌های عربی و انگلیسی در صفحه‌ای دیگر انجام می‌شود.

در پایان پخش ویدئوهای سخنرانی‌ها و دیدارهای رهبر انقلاب در ‌کشور به کمک شبکه آپارات و در خارج کشور، به کمک یوتیوب محقق شده و همه این راه‌های ارتباطی رسمی ‌‌یکجا در یک پوستر معرفی شده‌اند تا احتمالا تمیز دادن صفحات معتبر از صفحات تشکیل شده به نام رهبر انقلاب توسط دوستداران ایشان ممکن و میسر شود.

هرچند رسمی بودن این صفحات تأیید نشده، ‌ارجاعات صفحات چند تن از مقامات ارشد کشور و از جمله رئیس‌جمهور و وزیر خارجه، نشان از احتمال زیاد اعتبار آن‌هاست./تابناک

Share