شهردار کلاچای:مجتمع رفاهی نگین شمال به عنوان الگو به استانداری گیلان معرفی شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار کلاچای از تکمیل مجتمع رفاهی‌ نگین شمال در این شهر خبر داد و گفت: این پروژه به عنوان الگو به استانداری گیلان معرفی شده است. حسین بائوج لاهوتی یکی از برنامه‌های شهرداری این شهر در سال جاری را ادامه بازگشایی خیابان معلم به طرف شهرک بسیج عنوان کرد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار کلاچای از تکمیل مجتمع رفاهی‌ نگین شمال در این شهر خبر داد و گفت: این پروژه به عنوان الگو به استانداری گیلان معرفی شده است.
حسین بائوج لاهوتی یکی از برنامه‌های شهرداری این شهر در سال جاری را ادامه بازگشایی خیابان معلم به طرف شهرک بسیج عنوان کرد.

مجتمع رفاهی‌ نگین شمالAوی با بیان اینکه حجم بسیاری از این محور بازگشایی شده است، تصریح کرد: به‌زودی پس از تملک چهار واحد مسکونی در این مسیر ساختمان‌های مذکور تخریب و ادامه روند بازگشایی خیابان ۲۴ متری معلم محقق می‌شود.

شهردار کلاچای، بازگشایی خیابان امام رضا (ع) به سمت پلرود را از دیگر پروژه‌های مهم برشمرد و گفت: ایجاد این مسیر یکی از محورهای اصلی مواصلاتی در شهر بوده و کمک قابل توجهی برای تسهیل بار ترافیکی مرکز اصلی شهر است.

وی با اشاره به آغاز سفرهای تابستانی و وجود ظرفیت‌های بالایی که در شهر کلاچای وجود دارد، از ادامه تکمیل و بازسازی مجموعه رفاهی‌ نگین شمال خبر داد.

بائوج لاهوتی، اجرای طرح سالم‌سازی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته را از اولویت برنامه‌های شهرداری کلاچای ذکر کرد و ادامه داد: با تکمیل و اجرای این پروژه، مجموعه نگین شمال به سطح استاندارهای لازم برای پذیرایی از شهروندان فهیم شهر کلاچای و مهمانان دست می‌یابد.

به گفته وی، مجموعه نگین شمال می‌تواند کلاچای را به جایگاه گردشگری واقعی برساند.

شهردار کلاچای با بیان اینکه پروژه نگین شمال به عنوان طرح الگو به استانداری گیلان معرفی شده است، تصریح کرد: امیدواریم این پروژه بتواند با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود از شهروندان و مهمانان به نحو شایسته پذیرایی کند.

وی انجام روکش آسفالت ورودی شهر کلاچای و پروژه آسفالت کوچه استقلال به مساحت ۲ هزار متر مربع و با اعتبار ۷۰۰میلیون ریال را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

بائوج‌لاهوتی، آسفالت کوچه‌های آزادگان، بهار یک، بهار دو و بهار سه و کوچه‌های خیابان ۱۸ متری و… را در دستور کار شهرداری کلاچای بیان کرد.

وی از ادامه ساخت و تکمیل پروژه پارک ساحلی کلاچای خبر داد و یادآور شد: این پروژه به دلیل عدم کار کارشناسی صحیح و مناسب دچار نواقص شد و در حال تخریب است.

شهردار کلاچای با بیان اینکه جایگاه سی‌ان‌جی این شهر به‌زودی افتتاح می‌شود متذکر شد: این پروژه با سرعت در حال انجام است و با توجه به قول همکاری و مساعدت مدیر کل گاز استان با انعقاد تفاهمنامه‌ای پس از نصب دستگاه به‌زودی افتتاح می‌شود.

وی از احداث گلخانه شهرداری برای تامین گل وگیاه با مساحت سرپوشیده ۱۰۵ متر مربع و فضای باز ۸۰۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال برای فضای سبز شهرداری خبر داد.

بائوج‌لاهوتی، خاطرنشان کرد: با تلاش همکاران شهرداری و حوزه خدمات شهری حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌ایم و تا چند روز آینده این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی احداث کارگاه تولید موزائیک برای تولید موزائیک شهرداری را در دستور کار شهرداری کلاچای ذکر کرد و متذکر شد: عملیات این پروژه پس از خرید دستگاه‌ها و تجهیزات آغاز می‌شود.

این مسئول اجرای پروژه‌های مذکور را در صرفه‌جویی و جلوگیری از تحمیل هزینه‌های اضافی برای شهرداری با اهمیت خواند.
– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930302000800#sthash.o9KM1rjc.dpuf

Share