خطیب جمعه مشهد

علم الهدی:شبکه اجتماعی فیس‌بوک کارش دشمنی با پیغمبر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علم‌الهدی افزود: من با حمله رسانه‌ها و افراد مختلف جا نمی‌زنم و همچنان سر جایم ایستاده‌ام و می‌گویم شبکه‌های اجتماعی و ماهواره بایستی کنترل و یا ممنوع شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز و در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در جوار بارگاه منور رضوی برگزار شد، اظهار کرد: بار دیگر تذکر می‌دهم ما در مقام تضعیف دولت نیستیم چرا که این کار درستی نیست و اینها کارگزاران نظام هستند.

alamhodaامام جمعه مشهد در ادامه تأکید کرد: اما این به آن معنا نیست که ما پرچم پاسداری را کنار بگذاریم، چرا که باید در عرصه پاسداری از انقلاب همچنان ایستاد.

علم‌الهدی افزود: من با حمله رسانه‌ها و افراد مختلف جا نمی‌زنم و همچنان سر جایم ایستاده‌ام و می‌گویم شبکه‌های اجتماعی و ماهواره بایستی کنترل و یا ممنوع شوند.

وی با اشاره به شبکه‌های اجتماعی بیان کرد: صاحب فیس‌بوک یک صهیونیست است و صیهونیست‌ها بی‌دلیل میلیاردها دلار پول برای یک شبکه اجتماعی پرداخت نمی‌کنند اما این شبکه اجتماعی کارش دشمنی با پیغمبر است.

خطیب جمعه مشهد با تأکید بر اینکه ما قصد تضعیف کسی را نداریم، ادامه داد: این درست نیست حرف‌هایی که زمانی ادبیات کسانی بود که قصد داشتند یک عده بی‌دین را دور هم جمع کنند و جریان فتنه را به‌وجود بیاورند و شعار «نه غزه نه لبنان» سر بدهند را به زبان بیاوریم.

وی با اشاره به جمله‌ای که «نمی‌خواهیم با شلاق مردم را به بهشت ببریم» اظهار کرد: این جمله درست نیست چرا که اصلاً مسیر فطری انسان‌ها بهشت است و اگر انسان‌ها با مسیر فطری خودشان حرکت کنند حتما به بهشت می‌روند.

علم‌الهدی به مبعث خاتم پیامبران نیز اشاره کرد و افزود: کار پیامبر(ص) هم مبارزه با کسانی بود که قصد جلوگیری از رفتن مردم به بهشت را داشتند. شلاق که سهل است با همه قدرت جلوی کسانی که قصد دارند جلوی بهشت رفتن مردم را بگیرند خواهیم ایستاد.

وی خطاب به برخی از افراد که می‌گویند زمان رسانه‌های تک صدایی گذشته است، گفت: باید به آنها گفت این حرف را برای چه کسانی می‌زنید مگر بی‌بی‌سی و تایمز تک صدا نیستند؟

امام جمعه مشهد همچنین به ایام ماه مبارک رجب و نیز نزدیکی ماه پر فیض شعبان اشاره کرد و ادامه داد: چند روز قبل عید مبعث را پشت سر گذاشتیم و در چند روز آینده نیز عید ولادت امام حسین(ع) را پیش رو داریم که هر دو عید، عید پیامبر(ص) است.

*همه ما باید پاسدار جامعه و اسلام باشیم

وی در ادامه خطبه‌های امروز نماز پرصلابت جمعه با اشاره به روز پاسدار تصریح کرد: همه ما باید پاسدار جامعه و اسلام باشیم.

علم‌الهدی با بیان اینکه نقطه ضربه‌پذیر ما عرصه فرهنگ بوده است، خاطرنشان کرد: همه موظفیم از حوزه فرهنگ پاسداری کنیم چرا که ما در مقابل همه جریانات ضد فرهنگی مسئولیم و تاکنون نیز در برابر این مسئولیت ایستاده‌ایم.

وی افزود: امام خمینی (ره) بدنه اصلی پاسداری از انقلاب و اسلام را بسیج قرار دادند چرا که بسیج عبارت است از اینکه همه مردم در عرصه پایداری و پاسداری از انقلاب و اسلام حضور داشته باشند./فارس

Share