دکتر نجفی در سفر به شهرستان رضوانشهر

ساخت سد شفارود پس از دو دهه انتظار مردم باید اجرایی شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا؛ دکتر محمد علی نجفی در سفر به شهرستان رضوانشهر در جمع مردم این شهرستان اتحاد و همدلی مردمان اهل تسنن و تشیع در رضوانشهر را بسیار خوب توصیف کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا؛ دکتر محمد علی نجفی در سفر به شهرستان رضوانشهر در جمع مردم این شهرستان اتحاد و همدلی مردمان اهل تسنن و تشیع در رضوانشهر را بسیار خوب توصیف کرد .

najafi486وی با بیان اینکه اکثر مراجعات به ما را جوانان جویای کار تشکیل می دهند ، حل مشکل اشتغال را از جمله اولویت های استان دانست و افزود : علیرغم اینکه استان گیلان از ظرفیت و توانمندی بالایی در بخش های مختلف برخوردار است ولی متأسفانه از لحاظ بیکاری جزء رتبه های اول بشمار میرویم که الحمدا… اقدامات خوبی درجهت حل این مشکل آغاز شده و امید آن داریم که رتبه اشتغال استان را تا پایان سال ارتقاء دهیم .

وی برفراهم کردن زمینه تولید و کسب و کار در استان تأکید کرد و افزود : اشتغال موردی نه امکان پذیر است و نه کارساز باید زمینه ای را فراهم کنیم تا همگان بتوانند از فرصت اشتغال در بخش های دولتی ، نیمه خصوصی و خصوصی بهره مند شوند .

استاندار گیلان با بیان اینکه باوجود ۲ شرکت بزرگی همچون چوکا و شفارود نباید در این منطقه بیکاری وجود داشته باشد افزود : تلاش نمودیم تا اقدامات جدی در بخش گسترش و توسعه شرکت چوکا صورت پذیرد و قرار بود شرکت چوکا از طریق جذب اعتبارات صندوق توسعه ملی ۲ هزار شغل ایجاد کند که تاکنون اقدام جدی ندیدیم .

نماینده عالی دولت در گیلان اعتبارات عمرانی شهرستان رضوانشهر را ۳۹ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود : اجرای پروژه بهسازی راه اصلی انزلی و رضوانشهر ، احداث بیمارستان ، ساخت سد شفارود از جمله پروژه های مهم شهرستان رضوانشهر بشمار می رود که به جد دنبال تسریع در اجرای آن هستیم .

وی اظهار داشت : برای تسریع در ساخت سد شفارود با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دیدار خواهم کرد افزود : ساخت این سد پس از دو دهه انتظار مردم باید بالاخره اجرایی شود .

دکتر نجفی از به بهره برداری رسیدن بیمارستان رضوانشهر تا پایان سالجاری خبرداد و افزود : تنها بیمارستان رضوانشهر با کمک اعتباری تا پایان سال ۹۳ به بهره برداری خواهد رسید .

دکتر نجفی ارتقاء رفاه معیشت مردم و حل مشکل اشتغال را از جمله اولویت کاری خود برشمرد .

وی تعداد جوانان ورزشکار شهرستان را درحد قابل قبول دانست و افزود : باید زمینه توسعه بیش از پیش ورزش های همگانی و قهرمانی را فراهم کنیم .

Share