رییس جمهوری وارد خرم آباد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس جمهوری صبح امروز (چهارشنبه) به منظور انجام سفری دو روزه به استان لرستان وارد فرودگاه خرم آباد شد.  حجت الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» در بدو ورود به استان لرستان از سوی «هوشنگ بازوند» استاندار و حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در استان لرستان و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس جمهوری صبح امروز (چهارشنبه) به منظور انجام سفری دو روزه به استان لرستان وارد فرودگاه خرم آباد شد.

81205763-5768785 حجت الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» در بدو ورود به استان لرستان از سوی «هوشنگ بازوند» استاندار و حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیگر مقامات ارشد محلی در استان مورد استقبال قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» در این سفر قرار است علاوه بر دیدار عمومی با مردم استان لرستان، با ایثارگران، برگزیدگان، نخبگان و عشایر و روستاییان این استان نیز دیدار کند.

شرکت در نشست توسعه و سرمایه گذاری و همچنین جلسه شورای اداری استان لرستان از دیگر برنامه های رییس جمهوری در این سفر خواهد بود.

رییس جمهوری پیش از این به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و ایلام سفر کرده بود./ایرنا

Share