مشاور محمود احمدي نژاد

روابط احمدی نژاد و مشایی بسیار مستحکم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روابط برادرانه و دوستانه میان آقای احمدی نژاد و آقای مشایی بسیار مستحکم است و هیچگاه تحت تاثیر مسائل سیاسی قرار نداشته است . سوابق کاری آقای مشایی نشان می دهد که ایشان همواره یک شخصیت فرهنگی و پژوهشی بوده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی اکبر جوانفکر،مشاور محمود احمدی نژاد در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آریا درباره کاندیداتوری محمود احمدی نژاد در انتخابات آینده می گوید :دکتر احمدی نژاد سرباز ملت ایران و نظام اسلامی است و هر گاه شرایط کشور اقتضا کند و رهبری معظم انقلاب نیز بر آن مهر تایید بزنند ، ایشان به وظیفه خود عمل خواهد کرد.وی درباره جدایی احمدی نژاد از مشایی نیز تاکید می کند:روابط برادرانه و دوستانه میان آقای احمدی نژاد و آقای مشایی بسیار مستحکم است.

mashei-ahmadi35651279
شما قبلا در گفتگو با یک هفته نامه فرموده بودید اگر شرایط فعلی ادامه یابد به آقای دکتر احمدی نژاد توصیه می کنید در انتخابات آینده کاندیدا شود، آیا همچنان براین نظر تاکید دارید؟

صحبت کردن درباره انتخاباتی که قرار است سه سال دیگر برگزار شود بسیار زودهنگام و دور از واقعیت خواهد بود. توصیه بنده به دکتر احمدی نژاد برای نامزدی در انتخابات ۹۶ یک بحث است و پذیرش آن از طرف ایشان بحثی دیگر. بنابراین بهتر است واقعی تر به صحنه نگاه کنید و پرسش های شما نیز با واقعیت های ملموس و قابل فهم ، همخوان و هماهنگ باشد.

آقای داوود احمدی نژاد روز گذشته گفته اند که برادرشان در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا خواهند شد آیا اظهارنظر ایشان را تایید می کنید؟
دکتر احمدی نژاد سرباز ملت ایران و نظام اسلامی است و هر گاه شرایط کشور اقتضا کند و رهبری معظم انقلاب نیز بر آن مهر تایید بزنند ، ایشان به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

آقای داوود احمدی نژاد در ادامه اظهار نظرشان گفته اند آقای احمدی نژاد از آقای مشایی و بقایی جدا شده اند اما تصاویری که از ایشان مخابره می شود همیشه آقای احمدی نژاد در کنار آقای مشایی دیده می شود آیا اتفاق جدیدی افتاده است؟
روابط برادرانه و دوستانه میان آقای احمدی نژاد و آقای مشایی بسیار مستحکم است و هیچگاه تحت تاثیر مسائل سیاسی قرار نداشته است . سوابق کاری آقای مشایی نشان می دهد که ایشان همواره یک شخصیت فرهنگی و پژوهشی بوده است . مدیریت رادیو ، معاونت فرهنگی شهرداری تهران و سازمان میراث فرهنگی از جمله سوابق برجسته خدمتی ایشان است که فعالیت همه آنها فرهنگی و غیر سیاسی است. حضور ایشان در انتخابات ریاست جمهوری نیز بنا به خواست دکتر احمدی نژاد بود و الا خود ایشان تمایلی به شرکت در انتخابات نداشت. فکر می کنم آقای مشایی برای همیشه از سیاست کنار کشیده باشد و بعید می دانم که بار دیگر در این عرصه حضور پیدا کند.

لطفا بفرمایید با شناختی که شما از آقای دکتر احمدی نژاد دارید ایشان از منتقدان وضع فعلی در سیاست خارجی و خصوصا پرونده هسته ای هستند یا از مدافعان وضع فعلی بشمار می آیند؟
آقای احمدی نژاد سخنگو ندارند و اگر موضعی داشته باشند خودشان اعلام می کنند.من تصور می کنم عملکرد پر اشتباه دولت یازدهم در اداره کشور طی یک سال گذشته ، جای هیچگونه دفاعی را باقی نگذاشته است. با کمال تاسف باید بپذیریم که کشور در طول این مدت هیچ حرکت رو به جلویی را تجربه نکرده است و ما یا درجا زده ایم و یا عقب گرد داشته ایم. در خصوص پرونده هسته ای نیز فکر می کنم که اصلی ترین سرمایه ملی و دستاورد کشور را به ثمن بخس از دست داده ایم . راه موفقیت ملت ایران از تکیه بر توانمندیهای داخلی می گذرد اما دولت یازدهم سرنوشت کشور را به تصمیمات ۱+۵ گره زده است و فکر می کنم از این رهگذر آسیب های بیشتری خواهیم دید./آریا

Share