رنجکش:رویکرد دولت تدبیر و امید بهره گیری از ظرفیت های مردمی برای توسعه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: خانه تشکل های مردم نهاد از ظرفیت های موثری است که می بایست رویکرد آن کارکرد ها تخصصی باشد. یونس رنجکش در بازدید از خانه تشکل های مردم نهاد استان گیلان و در جمع اعضای هیات مدیره آن افزود: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: خانه تشکل های مردم نهاد از ظرفیت های موثری است که می بایست رویکرد آن کارکرد ها تخصصی باشد.
یونس رنجکش در بازدید از خانه تشکل های مردم نهاد استان گیلان و در جمع اعضای هیات مدیره آن افزود: رویکرد دولت تدبیر و امید بهره رنجکشگیری از ظرفیت های مردمی برای توسعه است و تشکلهای مردم نهاد می توانند در این زمینه نقش مهمی داشته باشند.
وی اظهار داشت: نگاه استانداری گیلان هم در راستای اهداف دولت شریف می شود و بر این اساس تلاش خواهیم کرد تا از این ظرفیت ها استفاده شود.
به گفته وی، یکی از برنامه های اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ساماندهی تشکل ها بر اساس ظرفیت ها و نوع فعالیت آنها است که خانه تشکل های مردم نهاد می تواند در این زمینه همراهی های بسیاری داشته باشد.
رنجکش افزود: تاکنون جلسات مختلفی در این زمینه در اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان برگزار شده است و انتظار داریم سهم مشارکت تشکل های مردم نهاد در این زمینه بیشتر باشد.
وی ادامه داد: کارکردتشکل های مردم نهاد باید بر اساس ضوابط قانونی باشد و ما هم از تمامی افراد و گروه هایی که علاقمند به فعالیت های اجتماعی در چهارچوب موازین قانونی با هویتمشخصی هستند، استقبال می کنیم
به گفته وی، تشکل های مردم نهاد سهم بسزایی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و همچنین کمک به توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه دارند.
وی از خانه تشکل های مردم نهاد خواست تا با برگزاری نشست های تخصصی و ارائه راهکار های علمی و کاربردی از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد بهتر استفاده کند
در استان گیلان ۴۰ تشکل مردم نهاد دارای مجوز فعالیت در حوزه های محیط زیست و خیرین و غیره … از استانداری گیلان می باشند.

Share