دیدار مسئولین بندرانزلی با خانواده مائده کبرایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از انزلی کلاب،جمعه شانزدهم خرداد تعدادی از مسئولین شهرستان بندرانزلی با حضور در منزل خانواده کبرایی با آنها دیدار کردند. سید داوود موسوی امام جمعه بندرانزلی، حسن خسته بند نماینده مردم انزلی در مجلس، محمدرضا بدیعی فر رییس شورای شهر، فریدون طیوری رییس اداره آموزش و پرورش، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از انزلی کلاب،جمعه شانزدهم خرداد تعدادی از مسئولین شهرستان بندرانزلی با حضور در منزل خانواده کبرایی با آنها دیدار کردند.

سید داوود موسوی امام جمعه بندرانزلی، حسن خسته بند نماینده مردم انزلی در مجلس، محمدرضا بدیعی فر رییس شورای شهر، فریدون طیوری رییس اداره آموزش و پرورش، هرمز عشقی فرمانده نیروی انتظامی بندرانزلی، سیدی مدیر کل شیلات گیلان و محمد قدیر بحری مربی تیم ملوان بندرانزلی مسئولینی بودند که برای شنیدن درخواستهای خانواده کبرایی به منزل آنها رفتند.

مادر مائده کبرایی که به شدت گریه می کرد از مسئولین خواست تمام تلاش خود را برای پیدا کردن دخترش به کار گیرند.

خسته بند که در طول این مدت به همراه تعدادی از نمایندگان در کشور چین به سر می برد، قول داد از همه ارگانهای مربوطه در شهرستان استفاده کند و تلاش کند تا مائده کبرایی هر چه زودتر به کانون خانواده بازگردد.
DSCN9745-600x398

Share