دیدار ستادهای روحانی در گیلان با معاون رییس جمهور+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از تدبیر شرق، عصر روز دوشنبه  معاون رییس جمهور ، دکتر نوبخت  میزبان ستادهای دکتر روحانی در استان گیلان بود.این دیدار که به دعوت عبدالغفار شجاع ، مشاور دکتر نوبخت انجام شد حاضرین در جلسه به بیان نظرات خود پیرامون مسائل جاری کشور و استان پرداختند. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از تدبیر شرق، عصر روز دوشنبه  معاون رییس جمهور ، دکتر نوبخت  میزبان ستادهای دکتر روحانی در استان گیلان بود.این دیدار که به دعوت عبدالغفار شجاع ، مشاور دکتر نوبخت انجام شد حاضرین در جلسه به بیان نظرات خود پیرامون مسائل جاری کشور و استان پرداختند.

در ابتدای این دیدار نمایندگان طیف های مختلف از جمله ستادهای شهرستانها ، بانوان و جوانان دیدگاههای خود را درباره فضای سیاسی کشور قبل و بعد از انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ بیان کردند.برخی انتصابات غیر همسو با دولت ، عدم انسجام نیروهای حامی دولت ، در خواست توجه بیشتر به حقوق بانوان و جوانان ، رفع مشکل بیکاری از جمله مشکلات مطرح شده در این جلسه بود.

مهندس شجاع رییس ستاد دکتر روحانی در استان گیلان نیز گزارش مفصلی از اقدامات صورت گرفته در سطح کشور برای همگرایی بیشتر نیروهای حامی دولت ارائه کرد.

دکتر نوبخت در این دیدار ابتدا به خاطر عدم هماهنگی دفتر وی برای همایش تالار گلستان که منجر به بروز برخی شایعات بی اساس شده بود از حاضرین عذر خواهی کرد. وی شرکت در جلسات این چنینی با یاران اصیل خود را بسیار مسرت بخش خواند و بر لزوم ادامه این برنامه ها تاکید کرد. ایشان با بیان اینکه در سالروز حماسه ۲۴ خرداد برنامه های زیادی برگزار میشود افزود در جشن بزرگ حامیان دکتر روحانی در ۲۳ خرداد به استان گیلان سفر میکند و مثل همیشه در کنار مردم همیشه سربلند گیلان خواهد بود.

معاون برنامه ریزی رییس جمهور وعده داد دولت با تمام قوا در تلاش است مشکلات کشور را حل کرده و نرخ تورم را کاهش دهد. وی اشاره کرد در دیدار با مقام معظم رهبری ، حضرت آیت الله خامنه ای بر لزوم رفع تحریمها و تلاش همه جانبه دولت در این بخش تاکید کردند.

دکتر نوبخت در بخش دیگری با اشاره به اینکه پس از جلسه هیئت دولت دکتر روحانی را در جریان دیدار امروز قرار داده است، افزود: رییس جمهور به همه شما سلام ویژه ای فرستاد و بسیار خوشحال بود که امروز من در خدمت شما عزیزان هستم.

 2 3 4 8 10 12 14 15 16 17 18 21 22 24 25 27 44 66

 

Share