صبح امروز

دیدار دکترنوبخت و استاندار با مادران شهیدان ربانی و عاطفی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دکترنوبخت و دکتر نجفی صبح امروز با حضور در منزل مادران شهیدان ربانی و عاطفی با این بزرگواران دیدار و گفتگو و با تبریک اعیاد شعبانیه ، از صبر واستقامت خانواده های معظم شهداء به ویژه والدین شهداء تجلیل کردند. معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دکترنوبخت و دکتر نجفی صبح امروز با حضور در منزل مادران شهیدان ربانی و عاطفی با این بزرگواران دیدار و گفتگو و با تبریک اعیاد شعبانیه ، از صبر واستقامت خانواده های معظم شهداء به ویژه والدین شهداء تجلیل کردند.0172

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در این دیدار ها با بیان اینکه پرورش شهداء و فعالیت بزرگان انقلاب در مساجد ریشه دارد گفت: مساجد هسته ی اولیه ی فعالیت های انقلابی است.

دکتر نوبخت به اتفاقات اخیر کشور عراق و فعالیت گروه تروریستی داعش در ناامن کردن این کشور اشاره کرد و افزود: اگر حضور هوشیارانه ی خانواده ای معظم شهداء و ایثارگران و مردم در عرصه های انقلاب نبود، بی شک این امنیت و آسایش را شاهد نبودیم.

گفتنی است شهید ابراهیم ربانی، سال ۶۷ د رمنطقه دارخوین و علیرضا ربانی ، سال ۶۱ در منطقه کرخه نور و شهید عباس و اکبر عاطفی نیز سال ۶۳ در مریوان به شهادت رسیدند.

0171

Share