سخنران ویژه سالگرد پیروزی دولت تدبیر و امید

برای جشن پیروزی دولت تدبیر و امید دکتر نوبخت به گیلان می آید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در آستانه اولین سالگرد پیروزی دولت تدبیر و امید,همایشی با حضور و سخنرانی ویژه دکتر نوبخت در سالن اجتماعات بانک صادرات برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از گیل خبر , در آستانه اولین سالگرد پیروزی دولت تدبیر و امید,همایشی با حضور و سخنرانی ویژه دکتر نوبخت در سالن اجتماعات بانک صادرات برگزار خواهد شد. در همین راستا رییس ستاد انتخابات روحانی در گیلان عنوان کرد که برگزارکننده این همایش شورای راهبردی توسعه استان با همکاری استانداری گیلان است.

gilan-mafakher (30)nobakht-عبدالغفار شجاع افزود,این مراسم در تاریخ ۲۳ خرداد در محل سالن اجتماعات بانک صادرات رشت واقع در چهار راه میکائیل راس ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد و شرکت در مراسم فوق جهت عموم آزاد است.

بنا بر این گزارش در این مراسم که با حضور مسئولین استان و اعضای ستادی دولت تدبیر و امید در گیلان برگزار می گردد,دکتر نوبخت معاون رییس جمهوری,دکتر نجفی استاندار گیلان و عبدالغفار شجاع مشاور عالی نوبخت در شورای عالی کشاورزی, سخنرانی خواهند کرد.
گفتنی است در سال گذشته پس از پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات ,جشنی از سوی اعضای ستاد انتخاباتی ایشان در تالار گلستان برگزار شده بود که دکتر نوبخت در آن جلسه برنامه ها و اهداف دولت تدبیر را برای حاضرین تبیین نمود.حال باید دید پس از گذشت یک سال,چند درصد از آن برنامه ها اجرا شده و چه تعداد از یاران اصلی انتخاباتی روحانی در استان همچنان در صحنه حاضر می شوند.

Share