بمناسبت اعياد خجسته شعبانيه

دیدار استاندار با جمعی از خانواده شهدا،جانبازان و ایثارگران+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بمناسبت اعیاد خجسته شعبانیه استاندار گیلان با جمعی از خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران استانداری دیدار کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بمناسبت اعیاد خجسته شعبانیه استاندار گیلان با جمعی از خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران استانداری دیدار کرد .

jpg1443دکتر نجفی در این نشست با بیان اینکه ماه شعبان ، روشن شدن چشم گیتی به وجود نازنین سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین (ع) و بزرگ پرچمدار کربلا حضرت ابوالفضل (ع) فخر جانبازان و ایثارگران است افزود : ماه شعبان ، عرصه درخشش خورشید عالم تاب عشق ، ایمان ، ایثار و یاد آور حماسه های دلاوران جهان هستی و پیروان واقعی مکتب راستین شهادت است

وی با بیان اینکه همگان باید از روحیه ی صبر و مقاومت خانواده های معظم شهداء الگو بگیرند گفت : روحیه صبر و استقامت این خانواده های بزرگوار بنا و اساس انقلاب اسلامی ایران را استوار کرده است .

استاندار گیلان با اشاره به نام گذاری امسال به نام سال اقتصاد ، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت : در سالی که مزین به این نام است باید توجه به مسائل فرهنگی و ارزشها را بیش از پیش در سرلوحه کارهای خود قرار دهیم .

دکتر نجفی جانبازان و خانواده معظم شهدا را نماد شهدا دانست و افزود : خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران نماد ایثار ، فداکاری و مقاومت هستند و بر تمامی مسئولین واجب است در خدمت خانواده ی معظم شهداء ، جانبازان و ایثارگران باشند .

استاندار گیلان با بیان اینکه شهیدان و جانبازان سرفراز انقلاب اسلامی، ایثار و جانفشانی را تا سرحد کمال به نمایش گذاشتند افزود : بدون تردید امنیت ایران اسلامی مرهون رشادت‌هاو از خود گذشتگی شهدا وجانبازانی است که با نثار جان خود این انقلاب را بیمه کردند.

دکتر نجفی استان گیلان را استانی با فرهنگ غنی و نخبه پرور دانست و با اشاره به تقدیم ۸۰۰۰ هزار شهید گیلانی به انقلاب افزود : وجود سرداران بزرگ در استان که هر کدام خود نماد ایثار و شجاعت و فداکاری می باشند افتخاری بزرگ برای ما است .

وی بر ایجاد مدیرت فعال و پویا در بخش های مختلف استان تاکید کرد و افزود : حل مشکل اشتغال و بهبود معیشت زندگی مردم و توسعه بخش های صنعت ، کشاورزی ، خدمات و گردشگری از جمله اولویت های استان به شمار می رود که تمامی مسئولین باید با تمام توان خود در جهت تحقق این مهم تلاش نمایند .

در ادامه این نشست دکتر نجفی از ۳۰ جانباز و ۱۵ فرزند شهید شاغل در ستاد استانداری با اهداء لوح و هدایایی تقدیر کرد.
jpg1444 jpg1439 jpg1441 jpg1442

Share