دو خبر کوتاه از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان ؛یکی از نیکوکاران شهرستان شفت که نخواست نامش فاش شود در اقدامی خداپسندانه مبلغ ۸ میلیون ریال برای عمل جراحی یکی از ایتام تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان اختصاص داد. خانواده این یتیم که بعلت مشکلات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان ؛یکی از نیکوکاران شهرستان شفت که نخواست نامش فاش شود در اقدامی خداپسندانه مبلغ ۸ میلیون ریال برای عمل جراحی یکی از ایتام تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان اختصاص داد.نیکوکار شفت

خانواده این یتیم که بعلت مشکلات مالی قادر به پرداخت هزینه های بیمارستان نبودند با اهداء مبلغ یاد شده توانستند هزینه های جراحی و بیمارستان را پرداخت نمایند.
لازم به ذکر است در حال حاضر ۱۸۵ یتیم تحت پوشش کمیته امداد شفت می باشد که از سوی هزار و ۲۵۸ نیکوکار حمایت می شوند و سال گذشته تا کنون نیز بیش از ۲۰۰ میلیون تومان از سوی این نیکوکاران به ایتام تحت پوشش کمیته امداد شفت مساعدت شده است.

افزایش ۳۴ درصدی پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد رودسر

مدیر کمیته امداد رودسر خبر داد : امسال تسهیلات خودکفایی به مددجویان کمیته امداد رودسر با افزایش ۳۴ درصدی پرداخت شد.
رستم‌پور توانمندسازی اقتصادی مددجویان با ایجاد فرصت‌های شغلی را از برنامه‌های مهم کمیته امدادمدیر رودسر عنوان کرد و گفت : کمیته امداد رودسر امسال پرداخت وام‌های خودکفایی را با افزایش ۳۴ درصدی مطابق با برنامه بودجه پیش‌بینی شده سال ۹۲ در ۳۱ فروردین ماه به پایان رساند.
وی ایجاد فرصت‌های شغلی سال ۹۲ مددجویان این شهرستان را ۷۴۵ طرح با ۶۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: به دلیل عدم همکاری بانک‌های عامل این فرصت‌ها تحقق پیدا نکرد.
رستم‌پور با بیان اینکه سال گذشته ۳۲۳ نفراز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد رودسر مبلغ ۲۱ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال وام اشتغالزایی دریافت کرده اند ادامه داد: در بخش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نیز برای ۴۹۲ نفر در سر فصل آموزش بلند مدت، کوتاه مدت و دانش‌آموزان دبیرستانی مبلغ ۸۷۴ میلیون ریال هزینه شده است.

Share