احمدی پور در مراسم معارفه مدیرکل ارشاد گیلان

دولت تدبیر و امید وقتی برای نزاع و پرداختن به حاشیه ها ندارد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه ممکن است مشکلاتی نظیر پوشش و حجاب در بخشی از جامعه وجود داشته باشد خاطرنشان کرد:مشکل اصلی درانجا خواهد بود که عده ای بخواهند از این مشکلات به عنوان ابزار سیاسی استفاده کنند.آن چیزی که امروز بدان نیاز داریم توجه به منافع ملی,رفع مشکلات مردم و کار و تلاش برای توسعه است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید ارشاد گیلان با حضور با حضور احمدی پور معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان , دکتر حسین نوش آبادی معاون امورمجلس ،حقوقی و استانهای وزارت ارشاد و دکتر محمدمهدی احمدی مدیرکل استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین اهالی فرهنگ و رسانه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا محمد احمدی پور معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان در ابتدای سخنرانی خود با اشاره به سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر خاطرنشان کرد:فتح خرمشهر یکی از حوادث تاثیر گذار در داخل و خارج ایران بوده است و از استان گیلان نیز ۲۷۰ شهید در حماسه ی فتح خرمشهر تقدیم انقلاب و میهن شده است و موضوع قابل توجه این اسPIC (11)ت که با فتح خرمشهر وسعتی به اندازه کل استان گیلان آزاد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان تلفیق اقتصاد و فرهنگ در نامگذاری صورت گرفته توسط مقام معظم رهبری را نه شعار بلکه هدف و آرمان نظام دانست و افزود: این نامگذاری تعهد بیشتری برای اهالی فرهنگ ایجاد میکند و در جای جای برنامه ها باید این امر نمود داشته باشد.
احمدی پور با بیان اینکه پس از سه دهه از بحرانهای متعددی که دشمنان برای نظام اسلامی ایجاد کرده بودند با اعتماد مردم در انتخابات ۹۲ ,دولت تدبیر و امید شکل گرفته است تا هر انچه که تاکنون به آن نرسیدیم با تدبیر رهبری و حمایت های مردم انجام پذیرد اظهار داشت:با کمک کردم و تدبیر رهبری و برنامه های دولت امیدوارم بتوانیم از تنگناها عبور کنیم و یک زندگی آرام در شان مردم شجاع ایران فراهم نمائیم.

مدیران فرهنگی به واقعیات جامعه توجه داشته باشند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه از مجموعه سازمان ها و مدیران فرهنگی انتظار روزمرگی در عرصه ی فرهنگ نمی رود ,گفت:فرهنگ فقط پرداختن به شادی و تفریحات نیست بلکه باید به واقعیات جامعه ,چالش ها و مشکلات توجه شود.و اگر برخی ناهنجاری ها در جاعه وجود دارد مطمئنا مدیران فرهنگی به عنوان گروه برنامه ریز باید در جهت رفهع معضل تلاش ویژه ای کنند.
این مسئول فرهنگ عمومی را نماد اصلی کار دانست و اظهار داشت:از همه ی اهالی فرهنگ و رسانه انتظار حمایت و تلاش در جهت توسعه فرهنگ عمومی را دارم.
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا محمد احمدی پور با شااره به تاثیرگذاری گیلان در کل کشور در یک قرن اخیر, گفت:در صد سال پیش هم گیلان در راس المور فرهنگی کشور بوده است و علاوه بر تاثیر در داخل استان در بُعد ملی هم اثربخشی زادی داشته است.بنابراین انتظار اینست که مشکلات موجود در گیلان نظیر بیکاری با اعتماد عمومی و کمک همه ی مردم و مسئولان حل شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با ذکر این نکته که ممکن است در برخی مناسبت های اجتماعی به دلیل رفتارهای غلط گذشته مشکل داشته باشیم اظهار داشت:صرف انتقاد کافی نیست بلکه باید با تلاش همگانی این مشکلات رفع شود.

هویت ما اسلامی است

محمد احمدی پور با بیان اینکه یک سری از مسلمات غیرقابل انکار است خاطرنشان کرد:هویت ما اسلامی است و فرهنگ ایرانی در کنار فرهنگ اسلامی قرار دارد نه در مقابل آن.نظام حکومتی ایران مردم سالاری دینی است و رکن رکین آن ولایت فقیه است.
وی قانون اساسی را میثاق ملی دانست و گفت:هیچ مدیری که متولی امور حکومتی شده است نمی تواند به این مبانی بی اعتنا باشد.

دولت تدبیرو امید وقتی برای نزاع و پرداختن به حاشیه ندارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه ممکن است مشکلاتی نظیر پوشش و حجاب در بخشی از جامعه وجود داشته باشد خاطرنشان کرد:مشکل اصلی درانجا خواهد بود که عده ای بخواهند از این مشکلات به عنوان ابزار سیاسی استفاده کنند.آن چیزی که امروز بدان نیاز داریم توجه به منافع ملی,رفع مشکلات مردم و کار و تلاش برای توسعه است.
وی در ادامه افزود:اینکه عده ای تمام تلاش خود را برای انتقاد و نیت خوانی قرار بدهند و به لحاظ نوع گرایش های سیاسی فقط به فکر ایجاد دعوا باشند مطمئنا هیچ مشکلی حل نخواهد شد و هر مدیری که وقت خود را صرف پرداختن به این امور کند مطمئنا چندبرابر آن وقت برای خنثی سازی حواشی نیاز دارد.
محمد احمدی پور با بیان اینکه دولت تدبیرو امید وقتی برای نزاع و پرداختن به حاشیه ها ندارد, ادامه داد:اگر به این موضوعات بپردازیم از توسعه استان عقب می افتیم و شان مردم گیلان نیز بالاتر ازآن است که در جهت خنثی سازی حواشی گام برداریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان در ادامه اظهار داشت: از اهالی فرهنگ و رسانه تقاضا دارم جامعه را به سمتی پیش ببرند که اگر افرادی می خواهند فضا را به سمت غیر کار و تلاش ببرد منزوی شوند تا مسئولان بتوانند انچه که در شان مردم است را ایجاد نمایند.

محمد احمدی پور با تشکر از اسماعیل پور مدیرکل پیشین ارشاد گیلان خاطرنشان کرد:استاندار محترم گیلان نیز از از ایشان متشکر بودند و انتظار این است که مدیرکل جدید تمام محاسن افراد پیشین را داشته باشد و جناب فاضلی باتوجه به سوابق درخشان فرهنگی و درک فضای جنگ و جبهه در توسعه فرهنگ عمومی,فرهنگ کار و فرهنگ اخلاق گام برخواهند داشت.

این مسئول گیلان و مازندران را در بحث همبستگی اقوام در بُعد گردشگری دانست و از معاون وزیر ارشاد درخواست کرد که دیدشان نسبت به گیلان باتوجه به گردشگر پذیر بودن به عنوان یک استان ۱۷ میلیون نفری باشد نه ۲.۵ میلیون نفری .
معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان در پایان خواستار توجه بیشتر وزارت ارشاد به اداره کل ارشاد گیلان شد.

 

Share