اظهارات صریح استاندار گیلان در نشست با فرمانداران

دولت از سرو صدای چند نفر حاشیه ساز هراسی ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار با بیان اینکه باید بین حاشیه سازی افراد معدود و انتقادات دلسوزانه تفاوت قائل شد گفت : نقد دلسورانه و صادقانه را به عنوان بهترین کمک کار خود بپذیریم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا jpg1428استاندار گیلان در نشست با فرمانداران گفت : فضای کار و تلاش را با دیدگاه توسعه نگر در شهرستان ها تقویت کنید .

دکتر نجفی در این نشست که معاونین وی نیز حضور داشتند با تبریک اعیاد شعبانیه به در پیش بودن سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران اشاره و برضرورت برگزاری باشکوه این مراسم در سطح استان تأکید کرد .

استاندار گیلان همچنین در ادامه ی سخنان خود با بیان اینکه دولت تدبیر امید با حمایت های رهبر معظم انقلاب در حال خدمت به مردم است گفت : دولت این قول را به مردم داده است تا هر آنچه را که به نفع ملت باشد انجام دهد و از سرو صدای چند نفر حاشیه ساز هراسی ندارد چرا که ما آمده ایم تا زندگی و آبروی خود را فدای ملت کنیم .

وی با بیان اینکه باید بین حاشیه سازی افراد معدود و انتقادات دلسوزانه تفاوت قائل شد گفت : نقد دلسورانه و صادقانه را به عنوان بهترین کمک کار خود بپذیریم .

استاندار گیلان در این زمینه به فرمانداران تأکید کرد : در انجام امور نقد و ارشادات عموم مردم ، ائمه ی جمعه و نمایندگان مجلس مورد توجه قرار گیرد .

دکتر نجفی با یادآوری شرایط سختی که دولت یازدهم در آن برسرکار آمد گفت : دولت در شرایطی که کاهش سرمایه اجتماعی ، بحران های بین المللی و تنش با ایران ، رکود تورمی و فضای نامناسب کسب و کار وجود داشت با حماسه ی سیاسی مردم در بیست و چهارم خرداد سرکار آمد .

وی با بیان اینکه ابعاد حماسه ی سیاسی ۲۴ خرداد نیارمند تشریح بیشتر است گفت : پس از آن شرایطی که دولت در ۲۴ خرداد برسرکار آمد هم اکنون شاهد آرامش مناسب در کشور و استان هستیم .

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با شعارراستگویی که مورد توجه مردم قرار گرفت برسرکار آمد افزود : در چنین دولتی نباید آمار دروغ به مردم داد و واقعیت ها را با آنها در میان بگذاریم و از آنان برای حل مشکلات کمک بگیریم .

استاندار گیلان خاطر نشان کرد : فرمانداران باید بکوشند فضای کار و تلاش را در شهرستان ها بادیدگاه توسعه نگر فراهم کنند .

استاندار گیلان باتأکید براینکه فرمانداران در شهرستان ها با تقویت طرح های زیربنایی بدنبال حمایت از بخش خصوصی توانمند باشند گفت : باید به بخش خصوصی اعتماد و تا حد امکان نسبت به واگذاری طرح ها به آنها اقدام کنیم .jpg1429

وی افزود : برخورد با مفاسد اقتصادی در زمینه دلگرمی بخش خصوصی مؤثر است .

دکتر نجفی از فرمانداران خواست متناسب با موقعیت شهرستانها نسبت به کاهش آمار بیکاری تلاش کنند و خاطر نشان کرد : وضعیت آمار بیکاری و اشتغالزایی در شهرستان ها بصورت منظم گزارش شود .

وی حفظ محیط زیست ، توجه به مدیریت پسماند ، مبلمان شهری و وضعیت بهداشتی و درمانی ، رونق محصولات کشاورزی ، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز را از دیگر وظایف فرمانداران عنوان کرد .

دکتر نجفی در بخش دیگری از سخنانش توجه به مقوله ی فرهنگ و حفظ آداب و سنن بومی و محلی را دارای اهمیت دانست و در این زمینه تصریح کرد : منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت در زمینه ی فرهنگ اجرا شود.

Share