حاشیه ختم پدر همسر فرمانده سپاه:

دست نوازش احمدی نژاد بر صورت خبرنگاران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم ختم رمضان بشردوست، پدر همسر سرلشگر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از ظهر چهارشنبه در مسجد قدس برگزار شد و دست نوازش احمدی نژاد بر صورت خبرنگاران و حضور وزیر دفاع با دست شکسته از حاشیه‌های این مراسم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم ختم رمضان بشردوست، پدر همسر سرلشگر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از ظهر چهارشنبه در مسجد قدس برگزار شد و دست نوازش احمدی نژاد بر صورت خبرنگاران و حضور وزیر دفاع با دست شکسته از حاشیه‌های این مراسم بود.

در این مراسم، سرلشگر حسن فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشگر محمدعلی جعفر فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج، امیر سرتیپ شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق، حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دولت سابق، حجت الاسلام علی سعیدی نماینده ولی 2718667-3918475فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام میرتاج الدینی معاون پارلمانی سازمان صدا و سیما، سرلشگر رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا، سردار سرلشگر حسین دهقان وزیر دفاع، حجت الاسلام حسین طائب، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار ابوالفضل حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار مسعود جزایری معاون فرهنگی و بسیج ستاد کل نیروهای مسلح و برخی دیگر از مقامات کشوری و لشگری حضور داشتند.

– سردار پاکپور در پاسخ به سوال مکرر خبرنگاران درباره وضعیت عراق گفت: همه چیز خوب و مرتب است و هیچ نگرانی از بابت تحرکات داعش نداریم.

– محمود احمدی‌نژاد به همراه ثمره هاشمی برای حضور در این مراسم شرکت کرد که وی در پاسخ به سوال های متعدد خبرنگاران درباره اختلافش با اسفندیار رحیم‌مشایی و حضور وی در انتخابات مجلس شورای اسلامی لبخند139303281926586643034984های مکرری زد و دست نوازش به صورت خبرنگاران کشید.

– حجت الاسلام میرتاج الدینی معاون پارلمانی دولت سابق، درباره حضور احمدی نژاد در انتخابات مجلس گفت: بعید می دانم که احمدی نژاد در انتخابات مجلس شرکت کند.

– دیگر حاشیه های این مراسم، زمانی اتفاق افتاد که سرلشگر فیروزآبادی پس از حضور در جمع خبرنگاران قصد ترک محل برگزاری مراسم را داشت به طوری که در میان انبوه فرماندهان و خبرنگاران نوجوانی خود را به سرلشگر فیروزآبادی رساند و با صدای بلند خطاب به وی گفت شما خیلی بزرگوار هستید که این سخن نوجوان باعث شد سرلشگر فیروزآبادی وی را در آغوش گرفته و صورت نوجوان را نوازش کند.

– از دیگر حواشی این مراسم، حضور سرلشگر حسین دهقان وزیر دفاع بود که با دست شکسته و گچ گرفته در این مراسم بود که شنیده شده این اتفاق در سفر روسیه برای وی رخ داده است.

– حضور تعداد زیادی از فرماندهان و مقامات بلندپایه لشگری با لباس‌های نظامی از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دیگر حواشی این مراسم بود که بسیار جلب توجه می‌کرد./مهر

Share