در واکنش به آهنگ‌علیه رضا میرپنج

درگیری بین سلطنت‌طلب‌ها و حامیان خواننده‌های ضددین+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، در روزهای اخیر اختلاف و نزاع بین عناصر و عوامل گروه‌های ضدانقلاب به ویژه در فضای مجازی افزایش یافته است. در یکی از جدیدترین نمونه‌ها امید دانا ضدانقلاب سلطنت‌طلب مقیم استکهلم در واکنش به یکی از آهنگ‌های جدید محسن نامجو خواننده فراری ضدانقلاب در صفحه فیسبوک خود واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، به نقل از امپراتوری دروغ در روزهای اخیر اختلاف و نزاع بین عناصر و عوامل گروه‌های ضدانقلاب به ویژه در فضای مجازی افزایش یافته است. در یکی از جدیدترین نمونه‌ها امید دانا ضدانقلاب سلطنت‌طلب مقیم استکهلم در واکنش به یکی از آهنگ‌های جدید محسن نامجو خواننده فراری ضدانقلاب در صفحه فیسبوک خود واکنش نشان داد.

امید دانا در پستی در صفحه فیسبوک با لحنی بسیار تند در دفاع از رضا شاه معروف به رضا میرپنج، نوشت:

دیدم پس از آن شاملو معتاد و شاهین نجفی بیمار روانی و حال محسن نامجو حرام لقمه هم به رضا شاه بزرگ(!) و تاریخ پرشکوه کشورمان توهین کرده … کل این قشر معتادی که خواننده شدن و برای گرمی‌تریاک حاضر می‌شوند به تاریخ کشورشان توهین کنند را رسوا می‌کنم …

امید شریفی دانا که خود را فردی میهن‌پرست و حامی‌سرسخت پادشاهی و خاندان منحوس پهلوی می‌داند، در پستی دیگر صفحه فیسبوک شاهین نجفی، احمد شاملو و محسن نامجو را افرادی معتاد تریاکی نامید و نوشت:

بسیار خرسندم توهین‌کنندگان به رضا شاه بزرگ(!) این معتادهای مفنگی تریاکی هستند
با تف کردن یک مشت حرام زاده به دریا هیچگاه دریا نجس نخواهد شد.
امید-دانا-شاهینبا آنکه امید دانا مانند شاهین نجفی و محسن نامجو دارای سابقه ضداسلامی‌مشخصی است، اما تعصب او به خاندان و رژیم پهلوی سبب اختلاف جدی بین او و برخی از افرادی که با وجود دشمنی با جمهوری اسلامی‌مخالف حکومت پهلوی نیز هستند شده است. همچنین این سخنان امید دانا واکنش شاهین نجفی و امید دانا را در پی داشته است.

شایان ذکر است، این سخنان امید دانا سبب عمیق‌تر شدن اختلاف بین گروه‌های سلطنت‌طلب با دیگر گروه‌های ضدانقلاب سکولار و ضددین شد ، به نحوی که قسمت کامنت‌های صفحه‌های فیسبوک امید دانا ، شاهین نجفی و محسن نامجو به محل دعوای لفظی شدید حامیان دو گروه تبدیل شده است.

کامنت-بالاترین

Share