درخواست پسر شیاد از دوست دخترش: کلیه ات را بفروش و پولش را به من بده تا فیلمت را دراینترنت منتشرنکنم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا,روزنامه خراسان نوشت: پسر شیادی پس از برقراری رابطه دوستی خیابانی با دختران طعمه های خود را مورد آزار و اذیت قرار می داد و از این عمل خود مخفیانه فیلم تهیه می کرد و از آن ها با تهدید به انتشار فیلم مبالغی را اخاذی می کرد که با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا,روزنامه خراسان نوشت:

پسر شیادی پس از برقراری رابطه دوستی خیابانی با دختران طعمه های خود را مورد آزار و اذیت قرار می داد و از این عمل خود مخفیانه فیلم تهیه می کرد و از آن ها با تهدید به انتشار فیلم مبالغی را اخاذی می کرد که با شکایت یکی از طعمه های خود شناسایی شد.

دختر جوان با مراجعه به پلیس فتا اعلام داشت که از سوی جوانی اغفال شده است و پسر شیاد با تهدید به انتشار فیلم وی درخواست دو میلیون تومان پول را کرده که دختر اعلام کرده است توان پرداخت این مبلغ را ندارد که دوست پسر وی با بی شرمی تمام اعلام کرده است به من ربطی ندارد کلیه ات را بفروش و پول به من بده و گرنه فیلم تو را در اینترنت پخش خواهم کرد و وقتی متهم اقدام به قراردادن یکی از این فیلم ها در فضای مجازی می کند مأموران پلیس فتا بلافاصله پس از در جریان قرار دادن قاضی رضازاده (قاضی ویژه جرایم رایانه ای) دستورات قضایی لازم برای دستگیری متهم را کسب می کنند.

مأموران به دختر می گویند دوباره با جوان شیاد تماس بگیرد و بگوید ۴۰۰ هزار تومان برای تو آماده کرده ام و قرار صوری در یکی از پارک های شهر مشهد بگذارد. مأموران پلیس فتا موفق شدند متهم را در زمان حضور در محل قرار غافلگیر و دستگیر کنند. پرونده پس از انتقال به شعبه مبارزه با جرایم رایانه ای توسط قاضی پرونده رسیدگی شد. در ادامه مأموران با کسب دستور قضایی، سیستم رایانه متهم را مورد بازرسی قرار دادند که از آن چهار فیلم مشابه کشف شد.

Share