در راستاي منويات مقام معظم رهبري

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تغییر کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی‌اکبر حاجی مومنی مدیر روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با اعلام این خبرگفت: حکم دبیرکلی علیرضا مختارپور به دبیرکلی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور توسط علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امضا شده و عصر امروز دوشنبه ۱۲ خرداد ابلاغ می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی‌اکبر حاجی مومنی مدیر روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با اعلام این خبرگفت: حکم دبیرکلی علیرضا مختارپور به دبیرکلی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور توسط علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امضا شده و عصر امروز دوشنبه ۱۲ خرداد ابلاغ می‌شود.

n00052893-bوی افزود: به این ترتیب،‌ در یک برنامه در دفتر وزیر ارشاد، حکم به آقایان ملک‌احمدی و مختارپور ابلاغ خواهد شد.

مدیر روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور همچنین با اشاره به اعلام برخی رسانه‌ها مبنی بر برگزاری مراسم تودیع و معارفه دبیران کل قدیم و جدید این نهاد، تاکید کرد: این مراسم امروز برگزار نمی‌شود و زمان آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

حکم عضویت علیرضا مختارپور در هیئت امنای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور که به پیشنهاد علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته بود، ۵ خرداد به امضای رئیس جمهور رسید و به این ترتیب وی به مدت ۴ سال به عضویت در هیئت امنای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور درآمد.

بر اساس این گزارش، از چندی پیش اخبار و زمزمه‌هایی مبنی بر رفتن محمدحسین ملک‌احمدی که اسفندماه ۹۲ از جایگاه دبیرکلی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منصوب شده بود و انتصاب علیرضا مختارپور در این سمت نیز شنیده می‌شد که با امضای حکم عضویت وی در هیئت امنای نهاد توسط رئیس جمهور، این خبر قوت بیشتری گرفت.

علیرضا مختارپور پیش از این معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل اداره کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر انتشارات اهل قلم، مدیر انتشارات امیرکبیر بوده است. آخرین مسئولیت او مدیریت انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای است./مهر

Share