خواننده هتاک این بار برهنه روی صحنه ظاهر شد! +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خواننده هتاک به امام زمان که چندی پیش نیز با ادبیاتی لمپن‌گونه مفاخر فرهنگ و هنر ایران را به واسطه حضور در دیدار با رئیس جمهور نواخته بود، در کنسرتش در کانادا روی صحنه و مقابل چشمان حاضران به همراه گروهش برهنه شد و به تکرار هتاکی‌های گذشته پرداخت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خواننده هتاک به امام زمان که چندی پیش نیز با ادبیاتی لمپن‌گونه مفاخر فرهنگ و هنر ایران را به واسطه حضور در دیدار با رئیس جمهور نواخته بود، در کنسرتش در کانادا روی صحنه و مقابل چشمان حاضران به همراه گروهش برهنه شد و به تکرار هتاکی‌های گذشته پرداخت تا علت برخی رفتارهای پیشینش قابل درک باشد!

102303_302 کمتر کسی است که به مدد رفتارهای ناهنجارش او را نشاسند. به قول خودش «شر» است! زمان طولانی از دوره‌ای نگذشته که آهنگ‌های گوشخراشش را با الفاظی جنسی همراه کرد و به امام علی النقی (ع)، امام دهم شیعیان و سپس امام زمان به عنوان اعتقاد مذهبی دویست میلیون انسان توهین‌هایی نمود که طبیعتاً از سوی هیچ روشنفکری آزادی بیان تلقی نمی‌شود، چرا که عقلانیت حکم می‌کند، آزادی بیان را آزادی توهین و تحقیر و… متصور نشد.

چندی پیش این خواننده در راستای همین رفتارهای غیرطبیعی، پس از دیدار بخش گسترده‌ای از جامعه هنری با دکتر حسن روحانی رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی در تالار رودکی داشت، برای آنکه فرصت هتاکی را از دست ندهد، بلافاصله ‌‌جملاتی مملو از عبارات جنسی را حواله برخی هنرمندان‌ کرد و عبارات مشمئزکننده‌ای را مسلسل‌وار کنار هم چید‌ که مخاطب را به شدت متأثر می‌ساخت؛ رویدادی ‌انتحاری از سوی این هتاک علیه اکثریت هنرمندان کشور بود.

متن نوشته مملو از توهین خطاب به جمعی بود که شهرام ناظری، لوریس چکناواریان، کامبیز درم102304_280 بخش، محمود دولت آبادی، هوشنگ مرادی کرمانی، قطب الدین صادقی، رخشان بنی اعتماد، پوران درخشنده، محمد سریر، شاهین فرهت، علیرضا قربانی، عبدالجبار کاکایی، تهمینه میلانی، هادی مرزبان، یدالله صمدی، ابراهیم حقیقی، مجید میرفخرایی، کیانوش عیاری، علی نصیریان، داوود رشیدی، شهاب حسینی، پیمان قاسم خانی، محمدرضا فروتن، فریبرز عرب‌نیا، پانته‌آ بهرام، مهناز افشار، افسانه بایگان، ویشکا آسایش، حبیب رضایی، اشکان خطیبی، ترانه علیدوستی، هانیه توسلی، منوچهر محمدی، همایون اسعدیان، فرهاد توحیدی، باران کوثری، صابر ابر، فرشته طائرپور، رضا امیرخانی، منوچهر والی‌زاده، محسن یگانه، فرزاد فرزین، عبدالله اسکندری در میانشان بودند!

این اتفاق برای این جوان بسیار گران تمام شد و بسیاری از حامیانش که تا پیش از آن، تحت عنوان آزادی بیان از او دفاع می‌کردند، دریافتند که به انسان واجد تعادلی مواجه نیستند. او ادامه داد و پس نکشید تا نشان داد چشمش را بسته و هر آنکس را مقابل ببیند با فحاشی مورد استقبال قرار می‌دهد و البته با حرکت تازه‌ای که انجام داد، ثابت کرد چیزی برای از دست دادن ندارد! او با تکیه بر این ادعا که برخی در یکی از زندان‌های کشور برهنه شده‌اند، به یک باره روی صحنه به همراه گروهش برهنه شد و آهنگ توهین آمیزش را بازخوانی کرد!

این عمل ناهنجار که باعث شد در همان دقایق گروهی اقدام به ترک کنسرت با اعتراض به این رفتار جاهلانه و جنون آمیز نمایند، ظاهراً با این توجیه توسط این جوان همراه بوده که اگر یکی از ما را برهنه کنید، همه برهنه می‌شویم که البته اگر این نوع اعتراض قرار باشد شکل بگیرد و به مسائل دیگری تسری یابد، باید ورود اشخاص ۱۸ سال و کمتر را در این کنسرت‌ها ممنوع کرد!

متاسفانه فضای مجازی و اعتماد به نفس کاذبی که لایک‌ها و کامنت‌ها برای چنین اشخاص مجنونی به وجود می‌آورد زمینه شکل گیری چنین پدیده‌هایی را فراهم می‌سازد و وصله‌های ناچسبی را پیش روی موسیقی ایران به وجود می‌آورد. خوشبختانه استمرار چنین رفتارهایی، منجر به خالی شدن انسان‌های عاقل و متعادل از دایره حامیان چنین مجانینی می‌شود و طرد این اشخاص کار خودش را کرده تا آنجا که برای جلب توجه اقدام به برهنه شدن بر روی صحنه انجام می‌دهند و این رفتارشان را نیز تلاش می‌کنند بار برچسب سیاسی، مقدس جلوه دهند!/تابناک

Share