با نگاهي به عملكرد دولت تدبير و اميد

حواشی سخنرانی دکتر نوبخت در همایش توسعه و پیشرفت گیلان

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همایش توسعه و پیشرفت گیلان با نگاهی به عملکرد دولت تدبیر و امید با سخنرانی دکتر نوبخت در سالن همایش های بانک صادرات گیلان برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همایش توسعه و پیشرفت گیلان با نگاهی به عملکرد دولت تدبیر و امید با سخنرانی دکتر نوبخت در سالن همایش های بانک صادرات گیلان برگزار شد.

nobakht (5)دکتر نوبخت در آغاز سخنرانی خود به ایام شعبانیه و فلسفه مهدویت اشاره کرد و چند بیت شعر تقدیم به عاشقان امام زمان(عج)نمود:
سؤالی ساده دارم از حضورت
من آیا زنده‌ام وقت ظهورت؟

اگر تو آمدی، من رفته بودم
اسیر سال و ماه و هفته بودم

دعایم کن دوباره جان بگیرم
بیایم در حضور تو بمیرم

معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوردر بخشی دیگر از سخنان خود به روزهای پیش از انتخابات سال ۹۲ اشاره کرد و گفت:در ان ایام ستادهای دکتر روحانی با محدودیت مالی و امکانات در استان رو به رو بودند حتی یادم می آید که من برای سخنرانی به رشت امدم اما با در پلمپ شده مواجه شدم.

دکتر محمدباقر نوبخت در بخشی از سخنان خود به دلواپسی برخی افراد اشاره کرد و گفت:دلواپسان مطمئن باشند که خواسته های دولت سرافرازی ملت است.چرا باید فروش نفت ایران تنها یک میلیون بشکه باشد. این دولت با زیرکی و بدون اینکه چهره ی خشنی از خود در نزد جهانیان به جا گذارد و ما را جنگ طلب نشان دهد به موفقیت در سیاست خارجی می اندیشد .البته اگر زمانی تهدید علیه ایران پیش بیاد همه اهل جنگ و شهادت هستیم همانطور که در خرداد ۶۱ خود من لباس بسیجی پوشیدم و به جبهه اعزام شدم و در عملیات رمضان شرکت کردم.
IMG_9664بعد از این سخنان نوبخت ناگهان فرد میانسالی بلند شد و با صدای بلند فریاد زد که بنده پدر شهید هستم و با مشکلات بسیاری رو به رو هستم شما برای خانواده شهدا کاری نکرده اید.این مسئله با واکنش حضار مواجه شد و مردم حاضر در سالن با صلوات جهت آرامش فضا گام برداشتند.دکتر نوبخت نیز در واکنش به اعتراض این فرد گفت:من حاضر هستم به همه وقت بدهم تا صحبت کنند اما کسی حق ندارد جلسه ای که عده ای روزها برای برگزاری ان تلاش کرده اند را اینگونه بهم بریزد (تشویق ممتد حضار)
وی در ادامه افزود:اگر کسی مطلبی برای گفتن دارد راه های دیگری وجود دارد و در استان افراد بسیاری از جمله استاندار و آقای جعفرزاده و دیگر مسئولان به دنبال حل مشکل خانواده شهدا هستند اما این شایسته نیست که کسی جلسه را بهم بزند.من از همراهان خواهش میکنم بروند و ببینند که واقعا مشکل چیست!
دکتر نوبخت به دیدار امروز خود با خانواده دو شهید اشاره کرد و گفت:همواره شهدا برای ما ارزشمند بوده اند و امروز در گلزار شهدا نیز حاضر شدیم .هر خانواده ی شهید ممکن است دچار مشکلاتی باشد اما صحیح نیست که اینگونه قصد برهم زدن جلسه را داشته باشد.

پس از پایان جشن جمعی از مردم مشکلات خود را با دکتر نوبخت در میان گذاشتند و نامه هایی تقدیم ایشان کردند.

خبرنگار:محمد جعفرزاده

IMG_۲۰۱۴۰۶۱۳_۲۰۲۵۰۰ IMG_۲۰۱۴۰۶۱۳_۲۰۲۷۵۶ IMG_۲۰۱۴۰۶۱۳_۲۰۲۸۰۸

Share