حمله گسترده «داعش» به سامرا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از ساعت ۴ بامداد امروز، شهر سامرا شاهد درگیری مسلحانه تروریست‌های گروه موسوم به «دولت اسلامی عراق و شام»(داعش) با نیروهای امنیتی است. به نظر می رسد که تروریست‌ها قصد داشتند به مرقد امامان عسگری حمله کنند که تاکنون موفق نشده‌اند و نیروهای امنیتی این حمله تروریستی را خنثی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از ساعت ۴ بامداد امروز، شهر سامرا شاهد درگیری مسلحانه تروریست‌های گروه موسوم به «دولت اسلامی عراق و شام»(داعش) با نیروهای امنیتی است. به نظر می رسد که تروریست‌ها قصد داشتند به مرقد امامان عسگری حمله کنند که تاکنون موفق نشده‌اند و نیروهای امنیتی این حمله تروریستی را خنثی کرده‌اند.

۵۱ نیروی امنیتی کشته شدند

13921224000173_PhotoAیک مقام آگاه امنیتی عراق در این‌باره گفت که درگیری‌های مسلحانه‌ای که میان افراد مسلح و نیروهای امنیتی عراق در شهر سامرا از صبح امروز روی داد تاکنون به کشته شدن ۵۱ نیروی ارتش و پلیس در سامرا منجر شده است و درگیری‌ها تا زمان تنظیم این خبر همچنان ادامه دارد.

برخی منابع اعلام می‌کنند که افراد مسلح ساختمان‌های دولتی در این شهر را به کنترل خود درآورده‌اند.

۵ محله سامرا در کنترل داعش

خبرگزاری کل‌العراق نیز نوشت: عناصر داعش ۵ محله شهر سامرا را تحت کنترل خود درآورده‌اند و گزارش‌ها حاکی از آن است که آنها توانسته‌اند دانشگاه سامرا را اشغال کنند.

اعلام حکومت نظامی و آماده باش در سامرا

نیروهای امنیتی عراق در پی حمله همه جانبه داعش به سامرا در استان «صلاح‌الدین» در این شهر حکومت نظامی اعلام کردند و تمامی راه‌های منتهی به مرقد دو امام عسکری (ع) را بستند.

پلیس استان صلاح‌الدین اعلام کرد که تمامی نیروهای امنیتی به حالت آماده‌باش در آمده‌اند.
/فارس

Share