گستاخي تكفيري ها ادامه دارد

حمله داعش به مرقد دو پیامبر و دستور تخریب زیارتگاه ها

ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا افراد مسلح داعش به مرقد دو پیامبر یونس و شیث در موصل حمله کردند و محتویات آن را ربودند.

ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا افراد مسلح داعش به مرقد دو پیامبر یونس و شیث در موصل حمله کردند و محتویات آن را ربودند.

پیش از این منابع محلی در استان کرکوک از دفع حمله تروریست های وابسته به گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام به مقام امام 619158_208رضا(ع) در جنوب کرکوک خبر دادند.

عناصر داعش قصد داشتند به قدمگاه مبارک امام رضا (ع) در منطقه “تازه” ۲۵ کیلومتری جنوب کرکوک حمله کنند که با مقاومت نیروهای امنیتی و عشایر و اهالی منطقه که اغلب ترکمن هستند این تلاش به سرانجام نرسید.

منابع عراقی به نقل از ساکنان شهر موصل در شمال عراق تأکید کردند که تروریست‌های بعثی تکفیری عملیات تخریب و تعرض به زیارتگاههای دینی، کلیساها و مقبره های مسیحیان را در این شهر آغاز کردند.

گروهی از تروریست‌های بعثی تکفیری به تعدادی از کلیساها حمله کرده و صلیب ها و مجسمه های حضرت مریم و حضرت مسیح (ع) را تخریب، کتابخانه و آثار تاریخی موجود در آن‌ها را ویران و به مقبره های مسیحیان نیز تعرض کردند.

یکی شهروندان ساکن منطقه حضرت یونس پیامبر گفت: تروریست‌ها به مرقد حضرت یونس تعرض و دستور تخریب آن را صادر و زیارت این مرقد را به همراه مرقد شیث پیامبر ممنوع کردند.

وی افزود: تروریست‌ها قصد تخریب مرقدها و زیارتگاه‌ها در شهر موصل را دارند زیرا اعلام کرده اند که این شهر بخشی از به اصطلاح دولت اسلامی خودشان است./تسنیم

Share